Ve aşabildiniz mi bunu. Destek aldınız mı? İsteyenler yoruma yazsın
3 ay
3 senelik ilişkim… çok şükür aştım psikologsuz, Arkadaşlar bir insan sizi yoruyorsa ondan kopun kendinizi bağlamayın ve o kişiyle boşuna olmayacak duaya amin demeye çalışmayın 🙂
Aynen öyle bizi yoran herşeye bay bay yapmamız gerekiyor arkamıza bakmadan
Beni en çok yıpratan şey, uzun zaman önce yaşadığım güvensizlik duygusuydu diyebilirim 😊 İçten içe güçlü olsam da insanların niyetlerini fazla analiz etmek bazen yorucu oluyordu. Zamanla bunu sakinleşerek, kendimi daha iyi tanıyarak ve doğru insanlarla bağ kurarak aştım 🌿 Profesyonel bir destek almadım ama iyi bir çevre gerçekten çok yardımcı oldu 💛
Cevap
2Cevap
Yazsam sabaha dek bitmez. Ama en önemlisi Türkiye'nin içinde bulunduğu kriz. O yüzden çareyi yurt dışına kaçmak la buldum
Zorlu geçen iş hayatım ve ebeveynlerimi erken kaybetmek
Yiyeceklerle olan ilişkim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?