Yalnızlık hissi öyle içime işledi ki bu durumu sadece yaşayan bilir. Sanki hiçlik gibi. Kimler aynı durumda?

Gün içinde çok fazla bu durumu yaşıyorum. Bu durumun çözümü olarak çok fazla para harcıyorum. Sanıyorum ki sebebi yalnızlıktan çıkarım düşüncesi. Ama hiçbir etkisi olmuyor. Bazen iyi geliyor ama bazen o hissi daha çok yaşatıyor bunu yapmak

Yalnızlık hissi öyle içime işledi ki bu durumu sadece yaşayan bilir. Sanki hiçlik gibi. Kimler aynı durumda?
Cevapla