İçgüdüleriniz güçlü mü, yoksa olaylara yaklaşırken daha çok mantığınızla mı hareket edersiniz?

Bazı insanlar birini ya da bir durumu ilk anda hisseder. Ortada net bir şey yokken bile içlerinde bir ses onlara bir şey anlatır. Kimi buna içgüdü der, kimi ise tecrübenin bıraktığı iz. Bazen mantık susar ama hislerin söyledikleri akılda kalır.

Peki sizce sizin içgüdüleriniz güçlü mü, yoksa daha çok mantığınızla mı hareket edersiniz?
İçgüdüleriniz güçlü mü, yoksa olaylara yaklaşırken daha çok mantığınızla mı hareket edersiniz?
İçgüdüleriniz güçlü mü, yoksa olaylara yaklaşırken daha çok mantığınızla mı hareket edersiniz?
Cevapla