Arkadaşlıkta güven kırılınca sadece sırrı ifşa eden mi suçlu, yoksa buna sebep olanın da payı var mı?

Şimdi benim bir arkadaşım vardı uzun zamandır tanıyordum sohbet ediyorduk muhabbet ediyorduk Kendisi de sevdiğim birisiydi yani aramızda bayağı bir iletişim vardı Bir 4-5 yıla yakın bu 4-5 yıllık süre içinde kendisinin de bana yanlışları oldu benim de kendisine yanlışlarım oldu ama en zor zamanında en ağladım dediği zamanında en gözyaşı döktüğü zamanda yanında oldum Kıymet verdim değer verdim Geçen gün bir tartışma esnasında bana bağırıp çağırdı üstüne engelledi Ben de bir anlık öfkeyle bana söylediği bir sırrı bir kelimeyi gittim onun düşman oldu kavga ettiği kişiye bizzat söyledim söylediğimi de kabul ettim Sonra bana güvenden bahsetti değer vermekten bahsetti falan bayağı birbirimize girdik. Ama onu da bana zamanında yanlışlar olmuştu yani yaşanan hiçbir olay tek taraflı olmadı ama nedense şu anda en büyük suçlu konumuna düşen ben oldum güvensiz insan oldum değersiz insan oldum değmez insan oldum Peki ben size şimdi soruyorum laf taşıyarak ben suçluyum Peki ben bu suçu durduk yere kendi kendime mi yapıyorum yoksa buna sebep olan insanlar hiç kendini suçlamaz mı?

Arkadaşlıkta güven kırılınca sadece sırrı ifşa eden mi suçlu, yoksa buna sebep olanın da payı var mı?

15 Mart 2026 Pazar 14.56

Arkadaşlıkta güven kırılınca sadece sırrı ifşa eden mi suçlu, yoksa buna sebep olanın da payı var mı?
Cevapla