Şimdi benim bir arkadaşım vardı uzun zamandır tanıyordum sohbet ediyorduk muhabbet ediyorduk Kendisi de sevdiğim birisiydi yani aramızda bayağı bir iletişim vardı Bir 4-5 yıla yakın bu 4-5 yıllık süre içinde kendisinin de bana yanlışları oldu benim de kendisine yanlışlarım oldu ama en zor zamanında en ağladım dediği zamanında en gözyaşı döktüğü zamanda yanında oldum Kıymet verdim değer verdim Geçen gün bir tartışma esnasında bana bağırıp çağırdı üstüne engelledi Ben de bir anlık öfkeyle bana söylediği bir sırrı bir kelimeyi gittim onun düşman oldu kavga ettiği kişiye bizzat söyledim söylediğimi de kabul ettim Sonra bana güvenden bahsetti değer vermekten bahsetti falan bayağı birbirimize girdik. Ama onu da bana zamanında yanlışlar olmuştu yani yaşanan hiçbir olay tek taraflı olmadı ama nedense şu anda en büyük suçlu konumuna düşen ben oldum güvensiz insan oldum değersiz insan oldum değmez insan oldum Peki ben size şimdi soruyorum laf taşıyarak ben suçluyum Peki ben bu suçu durduk yere kendi kendime mi yapıyorum yoksa buna sebep olan insanlar hiç kendini suçlamaz mı?

15 Mart 2026 Pazar 14.56
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer