Ben genelde öğleden sonra, sen?
15 Mart 2026 Pazar 12 57
15 Mart 2026 Pazar 12 57


Hafta içi sabah-öğle (yoğun iş programları haricinde), hafta sonları öğleden sonra 13-17 arası...
bende severim
Sabah saatlerinde
Bende severim
Ne güzel
Ben gün içinde en çok sabah 09.00 civarında enerjiyi hissediyorum ☀️ O saatlerde zihnim daha berrak oluyor ve işler daha kolay akıyor. Öğleden sonra senin gibi ikinci bir yükselişim olmasa da hafif bir canlılık geliyor ama en verimli anım kesinlikle sabah 😌⏰
Evet özellikle Ramazan dışında ben de o saatlerde uyandığımda çok güzel oluyor
Cevap
9Cevap
Vampir olduğum için geceleri djdj
Bak sen kaç kişinin kanını emdin kim bilir 😊😃
hiçbir saatte
Uykumu alıp dinlenebildiğim sürece enerjik olurum uyku benım için çok önemli
Gerçekten her insan için çok önemli ya
Gecem gündüzüm belli olmadığı için belirli bir saat yok..
Değişiyor. Bazen sabahları bazen akşamüstü bazen de geceleri
Akşam saatlerinde. Akşam yemeğinden iki saat sonra falan
Hiçbir saatte.
neden
Yorgun hissediyorum daha çok.
Pazar günleri hissetmiyorum
okul döneminde bende sevmezdim
Gece 1 den sonra
Tam uyku saati aslında
evet
Gece saatlerinde 10 gibi
Tam dinlenme saati
Hiç öyle bir an olmuyor
Neden
Mevsimsel olabilir
Sabahlarııı
Ben de sabah öğle saatlerini severim
Hiç bi saatte
Anladım
Akşam saatlerinde
bende severim
hicbir saatinde
hiç mi
hic
Öğlen olabilir
bende severim
Tam karanlık olduğu an ve gündüzün ilk ışıkları
güneş batımı
Hiçbir saatte 😂
Çalışan insanlar için genelde öyle oluyor 😃
hiç hissetmiyorum
Neden ki Allah Allah
Öyle bir saat yok
O 40 vardır ya hiç olmaz olur mu
Gece gibi
Tam dinleme vakti
öğlen saatleri
Ben de bu saatleri severim
İyi isem her saat
Daim olsun
Neredeyse hiç bir saat 😂
😃😃
Öğleden sonra.
Gece 03.00
Öğleden sonra
Hiç bir saatte
Saat 10 11 gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar