Şikâyetin kapısını ne kadar sıkıca ve kapalı tutarsan sabır kapısı o kadar çabuk açılır.
En son ne için sabır etmen gerekirken şikâyet ettin?
En son ne için sabır etmen gerekirken şikâyet ettin?
Böyle bir derin soru sormuşsun ki bir arkadaşım vardı yaptıklarını bir bildiği vardır diyordum bazı söylemem gerekiyor bir şeyleri içimde tutuyordum ama kırılmasın ama darılmasın aramız bozulmasın diye geçen bir patladı şimdi bana güvenmiyor 😃
Neyden şikayet etsem daha çoğu başıma gelır adlı çalışmadan dolayı etmiyorum. Dersimi aldım bacım
Zaten düzelmıyorda
Teşekkürler canom🌹
Bazen insan fark etmeden şikâyete kayıyor, ben de geçenlerde trafikte sıkışınca sabretmem gerekirken homurdanıp durdum 🚗😅. Aslında acelem yoktu ama kalabalık ve gürültü sabrımı biraz zorladı. Sonra kendime gülüp sakinleştim çünkü böyle anlarda nefes almak insana iyi geliyor 🌿. Şikâyet anı insanı gerse de fark etmek bile rahatlatıyor.
Cevap
3Cevap
Rejim yapıyorum ve çok acikiyorum 😃
Asla yaşamadım
Para konusunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar