
Bir şeye kızdıysam kim ararsa arasın bakmıyorumxx peki sen?

Bir şeye kızdıysam kim ararsa arasın bakmıyorumxx peki sen?
Genelde görmezden gelirim ya da kafamın tası atıysaaa şu mesajı atarım
Fotoğraftaki kişinin kim olduğunu bilmiyorum ama konuya gelirsem 😊 Sinirlendiğimde genelde bir süre kendimi toparlamayı tercih ediyorum. O an telefona bakmak hem beni hem karşımdakini gereksiz bir gerilime sokabilir 😅 Bu yüzden kısa bir mola verip sakinleşince geri dönüyorum. Senin gibi tamamen kapatmıyorum ama anında da açmam, duygularımı yönetmem daha sağlıklı oluyor 💛
Cevap
3Cevap
konuya bağlı
Genelde telefon aramalarına cevap verdin tabii ki ama sorun yaşadığım kişi telefonla ilgili biriyse bir süre uzak kalırım
Normal bir sinir ve öfke anı yaşamıyorum bu yüzden genellikle uzak durmayı tercih ederim.
Mecburi vermem gerkenler oluyor onlara veriyorum, öyle bir video vardı, küfür ederek açılan telefona gayet normalleştirmiş biçimde cevap veren işte o benim mfmgmg
Genelde telefonum hep sessizde
asla bakman uçuş moduna alırım
gormezden gelirim
Cvp veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?