Gerçekten seven insan sevdiğinin yanında çocuklaşır mı yoksa bundan sıkılıp soğur mu?

Ben çocukluk ettim saçmaladım ama sadece mutlu hissettiğim için o hâlim bile kabul ediliyor beni anlıyor sandım. En sonda bana çocukça tavırlarından soğudum saçma hareketlerinden deyip engelledi. İnsanoğlu ne kadar değişik. Aile dışında herkes ama herkes hep sahip olduklarınızı sevecek bu hayatta kimse sizi siz olduğunuz için sevmeyecek kimse sizi her şeyinizle kabul etmeyecek sadece edecek gibi yapacak.
Gerçekten seven insan sevdiğinin yanında çocuklaşır mı yoksa bundan sıkılıp soğur mu?
Cevapla