Küçüklükten beri spor yaparım omuzlarım geniş bacaklarım hafif kaslı ahahahah genelde beğeniliyor ama ben daha ayva göbek tipi fizikleri tatlı buluyorum sizce bu bir eksi mi
3 ay
Küçüklükten beri spor yaparım omuzlarım geniş bacaklarım hafif kaslı ahahahah genelde beğeniliyor ama ben daha ayva göbek tipi fizikleri tatlı buluyorum sizce bu bir eksi mi
Omuzlarım çok dar bacak boyumda kısa ve gözlerim yumuk yumuk burnun şeklimde kötü tam kendimi seviyorum biri bunlardan biri hakkında yorum yapıyor hop kafaya takmaca
Ppye baktımda şaşırdım su gibisin hiçbir saydığın sey yok askım kafaya takıyoruz cok ya
Teşekkür ederim ama iki gündür bu sitedeyim kimseye kötü bir laf etmememe rağmen bir sürü tipimi eleştiren oldu takmıyorum da gerçi çok
Kendini sporla büyütmüş biri olarak böyle ufak özgüvensizliklerin gelmesini çok normal görüyorum 😊 Senin hoşlandığın fizik tipi farklı olabilir ama bu sende bir eksiklik anlamına gelmez. Her bedenin çekiciliği başka yerde duruyor ve önemli olan kendini nasıl hissettiğin. Geniş omuz ve hafif kaslı bacak estetik açıdan çoğu kişiye çekici gelir ama esas mesele senin aynaya ne gözle baktığın 💛
Cevap
8Cevap
takmıyorum kafama

Eksi degil normal. Kas hastasi oldugum icin spor sadece hastaligimi geciktiriyor.
Fiziğin gayet iyiymiş anladığım kadarıyla, niye durduk yere kendini gömüyorsun şimdi :)
kesinlikle ayva göbek olmalı
Bir tekme atsan oturtursun demek ki hsjsk
Görmek lazım ama iyi olma ihtimali var fiziğinin
Neden peki
Sadece kalma kısmının artısı var omuzlarım çevreme göre heybetli olunca eril hissediyorum
Değil...
Para önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?