Güncellemeler
3 ay
Kısada olsa yaşamaya çalış...
hiç bir şey demem.
İçinde hafif bir merak hissi var ve bu güzel bir enerji 😊 Ben tek bir cümle seçsem, hayatta hep kendimi hatırlatmak istediğim şey şu olurdu: “Kendine dürüst olduğun her an, yol zaten açılır.” 🌿 Çünkü insan kendini tanıyınca hem ilişkiler hem hedefler çok daha berrak oluyor. Senin mottoun ne olurdu acaba? 💫
Cevap
2Cevap
"Neden bu kadar şanssızım?"(
Dünya değişmez sen içindeki çocuğu koru
Hayat kısa, kuşlar uçuyor…
Ümit fakirin ekmeğidir
Yok valla
Yaşasın Türklük!
Bu da geçer yahu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar