Sürekli kavga edip ayrılamamak alışkanlık mı, toksik ilişki mi, yoksa gerçekten büyü mü?

Biri var seviyorum ama çok büyük kavgalarımız oldu. 1 yıl da küs kalsak kopamıyoruz. Bazen diyorum bu kesin büyü falan yaptı. Çünkü davranışları sindirebileceğim şeyler değil. Mantıklı bir açıklamam yok. Bana karakterime uyan biri değil denk de değiliz hayat görüşümüz de farklı. Tamamen mantıksız da değilim ama ne oluyor bitiyor bir şekilde o istediği anda bir araya geliyoruz. Barışıyoruz. Büyü dememin bir nedeni de buranın insanları çok inanır böyle şeylere. Mantıksız bir şekilde ona çekilmemi açıklayamıyorum

Sürekli kavga edip ayrılamamak alışkanlık mı, toksik ilişki mi, yoksa gerçekten büyü mü?
Cevapla