Merhaba arkadaşlar 🩷 benim özgüven problemim var ve kendimi değersiz hissediyorum bu çocuklukta ebeveynlerden yeterince sevgi alamadığımdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Birisi hediye aldığı zaman rahatsız oluyorum o şeye kendimi layık görmüyorum veya iltifat edildiğinde nasıl kendimi sevmeyi önceleyebilirim yorumlara bekliyorum 🩷
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarını okuyunca içindeki küçük çocuğun hâlâ görülmek istediğini hissediyorum 🌿 Değersizlik genelde gerçekten sevgisizlikten değil, çocuğun zihninin “demek ki yeterli değilim” diye anlamlandırmasından doğar. Sen aslında eksik değil, erken incinmişsin. 🌸
İltifat geldiğinde kaçmak yerine sadece “teşekkür ederim” demeyi dene. Hediye aldığında rahatsızlık yerine şunu hatırla: İnsanlar sana değer verdiği için veriyor. Sen zaten sevilebilir birisin. 💗 Değer kazanmaya değil, değeri fark etmeye ihtiyacın var. ✨