Arkadaş ben o kadar Kemal Sunal filmleri izledim hiç birinde bu kadın mutlu değildi ben bu kadına hep hayrandım hep köşede kıyıda durur onu ben izlerdim 🥲 sen en güzelisin Ayşen Gruda..💐💐 Diğerleri her bölümde sevilip el üstünde tutulurken bu kadın hep sapıklar tarafından ya göz koyuldu ya da tecavüze uğradı gel ki hayat başarı yolunda seni böyle bir şeye hep maruz bıraksın 🥲 kim bilir neler yaşadı kadın rol olabilir ama böyle gösterilmenin gerçek anlamını da biliyordur eminim🥲 seni çok seviyorum ve kadın sen hepsinden de güzelsin 💐💐💐💐
Hayatta hiç iltifat almamış insanlar için bir söz bırakabilir misiniz?
Soru başlığını okuyunca bi dan dan girecektim ama detayı okuyunca bi kalbim yumuş oldu..
Şefkati, merhameti, sevgiyi hep karşımızdan bekliyoruz bize kendimizi sevmeyi öğretmemişler. Eminim buradaki çoğu insan da dönem dönem kendini, kendi hayatının Ayşen Grudası olarak görmüştür. Görmezden gelinmemek, bir aferin duymak, bir yüzüne bakarak gülümsenmesi, günaydın denmesi bunlar çok zor şeyler değil ancak hayatımızda bunları bize sağlayan birileri yoksa kendimizi sevilmeye değer görmeme gibi bir durum da kattiyen yok.
Her şey kendini sevip kendi özgüvenini kendin yükseltmekle başlıyor. Ben böyle uygun gördüm diyerek canın ne isterse yapmak, ben böyle severim diyerek harekete geçmek.. sen kendine değer verdikçe, sevdikçe çevreden de aynı saygıyı görmeye başlıyorsun. O filmlerdeki kız daha çok sesini çıkartabilen, kendi sözünü dinleten bir karakter olsaydı sence bu kadar kötülüğü yine de görür müydü..
Hiç iltifat almamış olman övgüye layık olmadığın anlamına gelmez. Bazen insanlar en güzel şeyleri görmeyi bilmez. Ama bu senin değersiz olduğun anlamına değil, sadece değerini fark edenlerin henüz karşına çıkmadığı anlamına gelir 🫶🏻
Hayatın akışının başkasının ağzından çıkan iki çift lafa bakmadığını öğrendiğin gün büyümüş olacaksın, işte o zaman en büyük iltifatı ruhunda taşıdığın o güç sana sunacak.
Belli ki içinde bir haksızlık duygusu var ve bu çok insani 🥲 Bazı kadınlar rollerde hep geri planda tutulur ama duruşları sahneyi sessizce doldurur. Sen de şunu unutma: İltifat almamak değersiz olduğun anlamına gelmez. Bazen en parlak ışık, en arkada durur ✨ Sen yeterince görülmediysen bile, bu senin güzelliğini eksiltmez. Gerçek değer, alkıştan bağımsızdır 💐💛