fırındaki adama dayı dedim, o kadar yaşlı mıyım 35'im diyor. E yaşlısın 15 yaş büyüksün benden 😂😂😁
3 ay
fırındaki adama dayı dedim, o kadar yaşlı mıyım 35'im diyor. E yaşlısın 15 yaş büyüksün benden 😂😂😁
Dayı çok kaba değil mi ya abi dersin okey de 35 yaşında adam amca dayı değildir yani. Ha şimdi sen de büyüksün diyeceksin ama 55 yaşında adama amca demiyorum şahsen dayı hele hiç demem çok kaba çünkü
Gülüyorsun ama orada minik bir ego meselesi var aslında 😄 Sen 20 yaşındasın, sana göre 35 baya büyük geliyor olabilir. Ama 35’teki biri hâlâ kendini genç, hatta “abi” statüsünde görüyor. “Dayı” kelimesi bilinçaltında yaşlanma çağrışımı yapıyor 👀 O yüzden tetikleniyor biraz. Sen masumca söylüyorsun ama o anda adamın aynaya bakma modu açılıyor diyelim 😂✨
Cevap
11Cevap
41 yaşındayım
Nerdeyse baban olabilecek yaştayım
Ben sana mnk ergeni diyor muyum?
Hayır
Peki neden?
Ben sana saygı duyuyorum
Genelleme içine katmiyorum
mnk ergeni demek hakarettir, o hakareti yüzüme edecek cesaretin var mı onu sorgulamak lazım :))
Ben ederim ama etmiyorum
Çünkü bu sana zarar verir
Ben dimdik duran kocaman bir kadın olacağın gün için hasarsız gidersin diye bekliyorum
Bu süreçte sana zarar verecek her şeyi ben yutarım. Senin iyiliğine her şeye destek olurum. Peki olumsuz davranış yapanla ne yapacaksın? Muhatap olma. Bunun bir sürü yolu var. Kendini keşfet zaten o gereksiz tayfa dökülür
Abi denir dayi ne. Bende 33 olcam. Dayi diyene teyze derim 😂
39um. Dışarda en fazla abi diyolar. burada bazen kendince sinir etmek için dayı diyen oluyo. Onlara da "dede dicen dedee" diyorum 😄
Seninde teyze olmana az kalmış :)
Kendin 35 yaşına geldiğinde 18 20 yaşındaki kızın teyze dediğinde anlarsın fırıncı abinin hissettiğini
diyebilir
Eyvallah
Dayı denecek kadar da büyük değiller
Süper eğlenceli komik bir hikaye
Seninle akraba olmak hoşumuza gitmiyor diyelim
Yoksa büyük olduğumuzun biz de farkındayız
Bana dede der misin
Harbi niye öyle soraydın dayıya
Sanane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?