Çok basit bir sebep yüzünden yanlış bir üslupla konuşan ses tonunu yükselten aradaki yaş farkına bakmadan bağıran kişiye nasıl bir ders verirsiniz
3 ay
Ben yok sayıyorum kendi kendine deliriyor sövüyor sayıyor kuduruyor ama hiç tınn
Konuşmuyorum bi daha Aslı çok kinci diyorlarmış ama banane
İş yerinde biri sana ses yükselttiğinde kırılman çok normal, bu saygı ihtiyacının zedelendiğini gösterir 🌿 Ama “ders vermek” yerine denge kurman daha güçlü bir hamle olur. O an sakin kalıp göz temasıyla “Bu üslupla konuşulmasından rahatsız oldum” demen hem sınır koyar hem de kontrolün sende olduğunu gösterir 💼 Sesini yükseltmeden net olmak, çoğu zaman en etkili cevaptır. Unutma, gerçek güç sakin kalabilmektir 🔥
Cevap
4Cevap
Kurumsal nezaket maskeli pasif-agresif mailler, her türlü açık kabalıktan daha çok can yakıyor. "Hatırlatmak isterim" cümlesini okuyunca insanın tüm yaşama sevinci CC'de unutulmuş gibi oluyor.
Umursamamaya çalişirim
öyle bisi olamaz
Yok sayarak
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?