Sizi kıran insanlara karşı nasıl bir tavır takınırsınız?

Bazı durumlarda anlaşılmıyor. Arada öyle sessiz kaldığım da oluyor, sonra kendime neden bir şey demedim diye kızıyorum. Ama bazen sakin bir şekilde karşılık veriyorum. Arada çıkıp sağa sola bir şeyler fırlatma anları da oluyor. Tam olarak belli olmuyor yani. En iyisi sakin bir şekilde karşılık vermeye çalışmak son zamanlarda böyle yapıyorum. Hem cevap vermemenin ezikliğini yaşamıyorsun, hem de kendini kaybetmenin utancını hissetmiyorsun. 🙂

Sizi kıran insanlara karşı nasıl bir tavır takınırsınız?
Sizi kıran insanlara karşı nasıl bir tavır takınırsınız?
Cevapla