Hani bir insanın sadece belirli birtakım şeylerine alışırız ya beyin onu daima genelde olduğu halde tanır... Peki bu hâlden çıkınca beyin onu tanımlamada zorlanır ya... Böyle bir şey yaşadınız mı? Delilik sorularına devam ehehe
Anket her zamanki gibi yukarıdaki soru için geçerli..
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Daima gülen birini, gülmediği zaman tanıyabilir misiniz?
Tanırım. Neden değiştiğini merak eder, iyi ve her şeyin yolunda olup olmadığını anlamaya çalışırım aramızda olumsuz bir şey geçmemişse. Geçmişse umursamam bana ne derim 😂
1
5 Yorumla
Soran
3 ay
Bende tanıyacağına inanıyorum...
Baaa nesi : ) diyorsun he eğer olumsuz bişi geçmişse hemi
Sanırım beyin o profil dışında bir profil ile karşılaşınca, karşısındaki kişiyi sima olarak tanır fakat davranış olarak garipser.
Çoğu insan o kişiye “neyin var?” diye sormaz, daha çok “neyin tribinde bu?” diye söylenir djfjdfj
İletişimin zayıf olduğu ilişkilerde daha çok kopukluklar ve uzaklaşmalar meydana gelir zira kalpten bağlı değillerdir.
İletişimin güçlü olduğu yerde ise beyinde kalpte karşısındakini tanımakta zorlanmaz bence ya, endişelenir ve bu durumu hemen fark eder.
Gel gelelim bana, ben tanır mıyım?
Tanırım fakat herkese karşı aynı ilgi ve alakayı göstermem. Beynimde tanır, kalbimde. Tanımıyorsa yazıklar olsun bana 😀 Demek ki kendimi yanlış tanıyorum ahahah mümkün mü, mümkün.
Bazende ama anlam veremem. Örneğin çok yakın olduğum birisi ile yani her şeyini bildiğim ve paylaştığım birisi birden gülmeyi bıraktığında anlam veremem. Sonuçta ters bir şey olsa haberim olurdu. Haberim olmadığı içinde bilmediğim içinde afallayabilirim.
Eh be uzattıkça uzattım ama yazasım geldi okuyuvericen artık ehehe
2
7 Yorumla
Soran
3 ay
Sen yaz ben okurum derken şaka yaptığımı falan mı zannettin.. Tabiki okurum... Bende simada gidiyor ne hikmetse tabi bunu anlatmaya kalksam zor olur fakat sanırım beyin o kişinin standart verisine sahip olmayınca bu yaşanıyor gibi sanki...
Evet bu konuda haklısın , neyi var demez insanlar..
Yani kalp konusunda hemfikirim fakat beyinim bazen beni kandırıyor sanki ehehe
Yazıklar olmasın senin tanıyacağını biliyorum çünki... Dalgınlığına gelmiştir, bişiler olmuştur , bazen suların kesik olması bile insanı sinirlendirmrye yetebiliyor... Bide insan biriktiriyor galiba içerde öyle düşünüyorum.. biriktirdikleri onu bir kenarda yakalayabilir bunun mümkün olduğuna inanıyorum..
Hayır bu bilinçli yapılan bişi değil ben yapmıyorum yani... His ve mantık bir olur mu bilemiyorum.. He yav moral bozuk olunca , insan karşı tarafa moral veremiyor...
Rica ederim ben teşekkür ederim bu güzel yazı için 🙏.. Okurum yav neden okumayayım...
Yakından tanıdığım biriyse evet hissederim , anlarım." Gerçekten iyi misin? hadi anlat " derim. Çok kötüyse üstüne gitmem bir kere sorarım. ister anlatır ister anlatmaz. Genelde anlatırlar. Dinlerim yardımcı olabileceğim bir konuyla yardımcı olurum ya da olmam.🙂
1
25 Yorumla
Soran
3 ay
Anladım ne demek istediğini.. dinlemeyi bilen insanlar çok azaldı bu devirde , duyuyorlar ama oralı olmuyorlar genelde...
Anlayışlı olmak zorlaştı , herşeyin tüketildiği bu çağda özellikle kişisel çıkarların ön planda olması üzücü , böyle olmayan insanlar iyi ki varlar...
Evet elbette. Doğru... Ya her zamanda her şey anlatılmaz. Enerji emeği kan emici onlar 😄
Ya ben dinlerim dinlemesinede her zaman katlanamam. dürüst olayım katlanmam. Örneğin biri derdini anlatıyor ve her gün her Allahın günü yazdığını düşün. Sabah akşam ama. Çok sinir bozucu. Sürekli birşeylerden şikayet ediyor, sürekli karamsar düşünceler. O insanı bir süre sonra çekemem yani. Ya içine atsın ya da kazık kadar adamlar kadınlar kendi içinde çözsün. Benimde bir sabrım var yani... Ya birde bunun diğer versiyonu var. Anlatıyor anlatıyor sonra seni kıskanıyorum ya da hoşlanıyorum diyen tipler. boşluktan bana saran tipler ıyyy ya. dert dinledik , fikir verdik kendimizi sana vermez demedik jdjj yaa sağlık problemleri vs mesela elbette olur. onu bile bana soruyorlar ben doktor muyum arkadaş. Kimi kabız, kimi ishal , kiminin cinsel problemleri var. Ya hastalık evet kötüdür, Allah kimseye vermesin. ama doktora git paylaş benimle değil yani. Haydar dümende olduk, Güzin ablada. Sonra artık dayanamadım kimseyi dinlemiyorum hahahh öyle 3 kişiyi silmiştim. anlatmayın bana iyi insan değilim 😅 Anlayışlı olmakta bir yere kadar yani. O kadar anlayışlı değilim evet. Sinirleniyorum ve sabrımı zorluyorlar. Kırmayım diye bir süre bir şey demiyorum. sonra birden patlıyorum yüzlerine. Benim valla dediğin gibi kimseden çıkarım yok. Kendi halimdeyim. İnsana insan gibi davranırım, hak edene hak ettiği gibi. Mutsuzlar diye bende mutsuz olmak zorunda değilim ya da negatif düşünmek zorunda değilim. Ve beni olumsuzluklarına çekmeye çalışana insanlar acımam hayatımdan çıkarırım... Yani iyi biri değilim herhalde😂
Ya her gün hergün anlatılmazki sonucta taş olsa çatlar yani... Bide kalp bu yani her insanın kendine ait sorunları oluyor , problemleri oluyor terazi çekmeyebiliyor o ağırlığı normal yani... Bu konuda anlıyorum seni...
Doktor değilsin ama bilgilisin belki ondan dolayı : )
Boşlukta niye sarıyor yav... Ele şey mi olur...
Amin 🙏... hastalıklar kötü yav ama dikkatte gerekli tedbirde..
Sen bayağı biriktirmişsin hee.. işte o parlamaları yaşamamak için kendi iç huzurunu bulmak için set çekmen gayet normal...
İyi ya da kötü olmak değişkendir bana sorsan iyisindir fakat kendine objektif bakamaz insan bu da bir gerçek filhakika..
Aynen öyle tabii. sabrında bir sınırı var tabii. öyle öyle kesinlikle... saol...
bilmiyorum belkide ondan :)
aynen öyle tabii. sağlık herşeyden önemlidir tabii...
ya öyle tipler var. anlatıyor anlatıyor sonra bir bakıyorsun hedef sana kayıyor. dinledim, yardımcı oldum diye bana niye hedefi çeviriyon hayırdır jkjk halbuki baştan diyorum ki bak dinliyorum yanlış yere kayma dünya ahiret bacımsın diye. 😅
evet biriktim ve onlara topluca patladım hahah ama aşırı rahatladım valla bak. iyi oldu. iç huzur önemli evet...
aynen haklısın. evet insan kendine tabii tam olarak objektif bakamaz. yani gerçekten tanıyan bilen biri anlayabilir, bilebilir. bu göreceli...:)
Hahahh aynen. Dünya ahiret bacımsın dememe rağmen düşün. Birine dedim ki konuştuğum var benim. yürüme ha diye. Yinede yazdı sürekli. Ben seni kıskanıyorum dedi neden jfjj ne bileyim neden. boşluktan canı sıkılmış demekki. Bende artık dayanamadım dedim ki " ben erkeğim "🤣 (erkek falan değilim aslında uzak dursun diye dedim. ) Bana bir küfürler etti 😂 ben bir süre sustum sustum dinledim. "Lan **bnee utanmıyor musun kendini tanıtmaya niye kız resmi koyuyorsun profile falan" dedi jfjj ben o sırada gülmekten patladım , bir yandan sinirlendim. yav ben seninle flört etmemişim bir şey etmemişim m*l ya. haha dert dinledikten sonra oldu bunlar valla. sonra küfür etti etti sinirlendim " ee yeteeer" dedim. Daha bir kadına nasıl davranacağını bilmiyor hayvan eti yemiş. sinirlendim engelledim 😂bu da böyle bir anı. Ya bazı erkekler sevgilim var, konuştuğum var , evliyim ya da aklımda biri var desende yine yazar. Öyle yüzsüz insanlar var 😂ayy allahtan erkeğim dediğimde fark etmez demedi. seni rezil ederdim KS ye ama yapmam dedi hahha Allah razı olsun çok korktum.😂 erkek değilim ama çoğu erkekten daha mertim erkeğim evet dedim 😂 bu da böyle bir anı.
Yavv insanı dellendiriyorlar. sonra bu kız deli. Evet deliyim. uzak durun😅
Bence sen iyi birisin. Tanımam etmem ama öyle hissediyorum. Ve kendine iyi biri diyen kendini öven biri bence iyi biri değildir. Bu zamana kadar yorumlarından yol çıkarak iyi ve kendi halindesin diyorum..
Genelde insanları beynimle bir şekilde kodlamiyorum.. o yüzden değişken halleri beni afallatmiyor ya da şaşırtmıyor. bir süre zaman gevirdikten sonrada zaten çeşitli hallerine ve tavırlarına alışıyorsun.. az çok tanıyorsun :))
1
3 Yorumla
Soran
3 ay
Hıhı anladım ne demek istediğini lakin bu bazen kontrol dışı olyor yani beyin ihanet ediyor sanki
Beyin mi yapıyor sen mi karşındaki insanı görmek istediğin gibi görüp kodluyirsun arada bir nüans var bence.. genelde biz insnlar kodlariz kişileri.. istemsizce olabilir bu ama buna uyanınca bu huydan vazgevcilebiliuot böylece her kosula ya da duruma hazır olabiliyorsun :))
Bunu sorarken hafif eğlenceli ama düşündüren bir yerden gelmişsin, hoşuma gitti 😌 İnsan zihni alışkanlıkla çalışır; birini hep gülerken kodladıysan, yüzündeki o küçük kas değişimi bile yabancı gelir. Ben “Evet” diyorum. Çünkü o gülüş gidince, enerjisi düşer ya da bakışları donuklaşırsa hemen fark edersin. Beyin şaşırır ama kalp daha hızlı yakalar o değişimi 💭✨ Sen de böyle bir an yaşadın sanki?
0
2 Yorumla
Soran
3 ay
Çok yaşadım ama insan alışamıyor neden öyle bilmiyorum iroş kezebam
Çok fark ediyor ya. Benim modum düşsün özellikle yakınlarım hemen anlar
1
4 Yorumla
Soran
3 ay
Hıhı evet hemen farkediliyor... gülen insanla gülmeyi bıraktığında.. fakat demek istediğim yüz ifadesi gülmek için kullanılan o kasların orjinal haline dönmesi , o yüz profilini bazen tanınmaz hale getirebiliyor dimi hani tanıyorsun ama bir yandanda yabancıymışsın sanki öyle bişi ama anlatabildim mi bilemiyorum.
Evet anladım ne demek istediğini. Sanırım beynimiz insanları belli yüz ifadeleriyle kodluyor. O ifade değişince aynı kişi olsa bile kısa süre yabancı gibi gelebiliyor
Cunku gülüşü bir perde, sessizliği ise ipuçlarıyla örülüdür, ve gerçeklerini yalnızca kendisi taşıyabilir. Bazen bunları aşamayabilirim. İnsanım ne de olsa.
1
5 Yorumla
Soran
3 ay
Öyle elbette en nihayetinde insanız yanılabilir ve hata yapabiliriz ama insan garip hissediyor , yıllarca tanıdığın birinin yabancılaşması gibi sanki onun hakkında her şeyi bilemiyormuşsun gibi... Bu ihtimal insanin içini kaplayınca , o hoş olmayan hissiyat oluşuyor üzüntüyle karışık , garip bir duygu...
Anladım ... Mutlu olmaya calışın , zira mutsuz olmanız pek az insanın umrunda bunun için , kendinizin değer ve kıymeti bilin. Hani belkide biliyorsunuz ama yinede diyim 🙏
Mutsuz olduğumda kendi kabuğuma çekiliyorum o sebepten gülen tarafıma daha aşinalar sanırım. Değerimin farkındayım sahicidir gülüşlerim.. teşekkür ederim ince düşüncen için