Mesela eskiden sevgilim kaktüs bile alsa beğenirim derdim ama şimdi de hediye beğenmiyorum bana bunu mu layık gördün düşüncesi normalde böyle biri değildim neden böyle biri oldum
3 ay
sanırım zamanla insanlarda beklentiler ve talepler artıyor, daha seçici oluyorlar. önce her şeyi beğendiğin sevgilin yüzünden oluyordu ama şimdi kendi beklentilerin oluşmaya başladı, daha düşünceli ve eleştirel düşünmeye başladığın için böyle şeyler oluyor dimi?
Bence bu biraz yaş almakla değil, yaşadıkça beklentinin ve kırgınlığın değişmesiyle oluyor. Eskiden niyete bakarken şimdi değere, emeğe ve gerçekten görülüp görülmediğine bakıyorsun. İnsan kötüleşmiyor, sadece artık içini tatmin etmeyen şeyi eskisi gibi güzel sanamıyor.
Bencede teşekkür ederim

Toplum dayatmasi.
Bende öyle düşünüyorum bir yandan ama o hale bürünmek yoruyor beni
Süs bidonu olmaktan ciksa keske insanlar.
Sevdiğini sevmeye, heyecanlandığından heyecanlanmamaya başlarsın bazen bu normal, sonuçta sevdiğin insan çöp verse saklayasın gelir sevmediğin dünyaları serse önüne umrunda olmaz bazen. Tamamen senin ilginle ilgili bi olay.
Merve, burada kötü birine dönüşmekten çok beklentilerinin değişmesini görüyorum 🌿 19 yaşında artık daha seçici olman çok normal. Eskiden “beni düşünsün yeter” derken, şimdi “beni ne kadar tanıyor?” diye ölçüyorsun. Bu olgunlaşma belirtisi olabilir. Ama eğer içinde kırgınlık ya da değersizlik hissi varsa, tepkin hediyeye değil o hisse oluyor 💭 Kendine şunu sor: Gerçekten hediye mi sorun, yoksa görülmeme duygusu mu? 💌
Cevap
25Cevap
kendini değiştirebilirsin.
Anlayışlı bir rahibe gibi olmak yerine umursamaz bir srtük gibi olunca gelen yaşam enerjisi
Gsgshshsgsgaggaahahhahajzhahz
Tercihler zaman içerisinde değişebilir. Değişen tek şey takvim yaprakları değil insanlar da değişiyor.
Belirli bir doygunluğu tatmissin sıradan geliyor bu yüzden her şey
Çevre etkisi ve içinde düşündüğün şeylerle ilgili. Bence kendinde böyle değişime izin verme hem sen hemde karşındaki seni tanıyamaz mutluluk uzun sürmez
Türkiyedeki tüm kadınların özeti olmuşsun sen maalesef
Türkiye'deki erkeklerde sorun var o zaman
Evet yine tatmin olmadığın için tekrar kanıtladın 😂😂
Çok sık dolaşır mısın sen arkadaş ortamın nasıl mesela 🤔
Daha çok gençsin, neler neler değişecek emin ol.
Herkes sonunda nefret ettiği şeye dönüşür.
Asla dediğim her şeyi yaptım
Büyük lokma yut, büyük konuşma diye boşuna dememişler.
Kıymet bilmeyene denk gelmissin, psikolojini si*mis. Teshiisim budur.
Yaşla ilgisi yok onun sosyal medyada çok takılıyorsun
Biraz kendinle iç içe kal geçecektir şüphelerin
Umarım
Tamam askim
Yaş büyüdükçe beklentilerde büyüyor bence.
Olgunlaşmak deniyo
Bizi erkekler böyle yaptı şimdi de çeksinler 😂
Olmak istemediğin gerçek sen belkide
Saflığını kaybediyorsun işte
Olgunlaşıyorsun 😇
Umarım
Ama yeni sen olmak istemiyorsan da içinden her geleni yap zamanla aşarsın
Olmak istemiyorum ama içimden de o geliyor kendimi tutamıyorum sadece vicdan azabı çekiyorum
Muhtemelen çıtayı yükselmiştir ondandır
Bu da hallerde saçma değil mi?
Populer kultur koleligi baslamis
dogru yapiyon ya kaktus ne
Bende de öyle
Çünkü kendisini begenmiş birisin de ondan
Karakterin oturuyordur
Seni tanıyorum
Adın okaymu
19 yasında mı?
Evet
İşte bu yaşta böyleysem 25 lerde nolucak diye düşünüyorum çok hazımsızım
Evet 17 den eriştim hatta
E nolucak bundan sonra mutsuzmu devam edicem
Ben de öyle olmaya başladım 22 yaşındayım
Kac yaşındasın ki
Yaşın geçtiği için
Mesaj kutunu açar mısın
Yaş ilerledikçe fikirler değişiyor normaldir
ne kadar çekemeyen var seni
Dimii
her şeyi begeneceksin diye bir şey mi var çoğu hediye banada canım geliyor
Konudan farklı boyun kaç
165.
Kişiliğin ortaya çıkıyor olabilir mi
Bilemem
Sence kişiliğin değişiyor mu
Değişiyor
Olabilir
Sitede yeni misin
Evet bi 20 dk oldu yükleyeli
hoş geldin öyleyse 💐
Hosbuldumm
Sana bi sorum var
📩📩📩
Tkp attım
Ama yazamıyorum
Oldu şimdi
Normal yaşlanoyorsun
Büyüyorum ben
Büyü
Tm sus sugar daddy
Pişttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?