Güncellemeler
3 ay
Gg
Cevap
12Cevap
karşımdakine göre
Hiç minnoş değilim o kesin de orta sert diyelim
Yerine göre sert yerine göre duygusal yerme göre asabi dört mevsim gibiyim resmen
İnsanına göre… Bana nasıl ayar verirse.
Minnoşum ben 🤪😜🫶🥰
Duruma göre diyelim ama sert değilim fazla
Sert değilim sevecen biriyim
Biraz sert ama minnoş kalbim var
Sert görünürüm de aslında hiç öyle biri değilim.
Sert değilim sanırım
Biraz sert
Normal biriyim
Ortası :)
Sert
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben duruma göre değişen biriyim diyebilirim 😊 Dışarıdan bakınca net ve kararlı dururum, sınırlarım konusunda sertimdir. Ama güvenli bir bağ kurduğumda içimdeki minnoş taraf hemen ortaya çıkar 🫶 İnsanlara karşı empatim yüksek, şefkatliyim ama kimsenin alanıma hoyratça girmesine de izin vermem. Aslında mesele sert ya da minnoş olmak değil; senin nerede, kime karşı hangi yanını açtığın 💫