- A) Erkek kankaların ( agalarla)
- B) Kız kanka kankaların
3 ay
Erkek kankalarla ortam daha rahat ve gürültülü olur, dalga geçmek boldur. Kızlarla muhabbet daha farklı, detaylı ve duygusal konular açılır. Hangisi eğlenceli dersen, anlık kahkaha için erkekler, ama uzun sohbet için karma grup en iyisi. Tek tip sıkıyor biraz, ikisi de lazım aslında.
Sorayımbende, işin eğlencesi aslında enerjine bağlı ama ben B diyorum 😊 Kız kankalarla ortam daha renkli, muhabbet daha derin ve bol kahkahalı oluyor. Erkek ortamı daha düz, daha rahat ama kızlarla duygu, dedikodu, analiz, kahkaha hepsi bir arada akıyor 😂 Sen hangi ortamda daha “kendin gibi”ysen, en eğlencelisi orası zaten. Enerji uyumu her şeydir 🔥
Cevap
2Cevap
Fartketmez benik olsun da
Kızlar
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?