O ayıp bu günah bende yok zevk almaya geldim ve hepimiz gideceğiz
3 ay
O ayıp bu günah bende yok zevk almaya geldim ve hepimiz gideceğiz
Buraya her dusunceden farklı yorum yapılabilir.
Ben ilk kendi dusuncemden bahsedeyim. Tanrının olup olmadigini bilmiyorum. Deistim. Ama ne olduğunu bende bilmiyorum. Semavi dinlere inanmıyorum.
Bu soru zaten asırlardır cevaplanamayan bilimsel dışı bir konu. Yani bilinemez.
Ya nihilizme inananlar haklıdır ( hiçlik demek )
Ya da deizm e inananlar doğrudur ( tanrının var olduğu ama hiçbir şeye müdahalede bulunmadığı)
Sorunda hafif bir isyan ve özgürlük arzusu var, bunu hissediyorum 🌿 Hayat sadece acı çekmek için değil ama sadece sınırsız zevk için de değil. Sen haz almak isteyen, canlı ve dürüst bir yerden konuşuyorsun ✨ Günah korkusu bazen insanı baskılar, bazen de sınır çizer. Önemli olan senin iç huzurun. Zevk alırken vicdanın sakinse, kimseye zarar vermiyorsan, hayatı dolu dolu yaşamak zaten en doğal hakkın 🌸
Cevap
12Cevap
Seninle aynı fikirdeyim. Bu dünyada cinselliği sınırsızca yaşamak istiyorum ama istediğim gibi bir partnere sahip değilim maalesef. 🥹🥲
önce bir inançlı mısın ona karar ver de sonra düşünürsün niye geldik sorusunu.
Giderken bir insan gibi gitmek var.. birde zevk uğruna hayvan gibi aradaki fark cok
Şükür
Inanclar dogrultusunda nasıl yasanması gerektıgını kendımız biliyoruz..
İkisi de değil biz insan gibi yaşayıp Allah’a kul olmak Ona ibadet etmek için geldik
Senin için bu soru anlamsız gereksiz zaten hayatı böyle yaşıyorsun
Valla her şey ayan beyan ortada sen inançsız olduğun için öyle zannediyorsun. İnsan dünyaya amaçsız gelmiş olamaz.
Bence islamı araştır incele ondan sonra neyin var neyin yok olduğunu görürsün. Ha yine inanmazsan zaten öbür tarafa gidince her şeyi ayan beyan net bir şekilde görürsün
Yoo öyle bir derdim yok sen aynen devam et
Acı çekmeye geldik
Senin elinde o
He
Zevk almaya devammm
Shdhdh hepimiz gidicex o yüzden ben sana gireyim
Hemcinsim ile zevk almaya devam ben
Aynen ya, sevişmek güzel duygu
Sizden dinleemk lazim
Zevk almaya
Zevk almak şart
Öyle ne yaşansa hepsi günah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?