Hayata acı çekmeye mi geldik?

Arkadaşlar. Hayat niye bu kadar acımasız. Bizden ne istiyor. Hayatın, varoluşun amacı ne. Bize acı çektirmek mi. Öyleyse eğer ne kadar acı çektirmek. Sonsuza dek mi. Bu hayatta kötü insanlar neden kazanıyor. Neden hep mutlu oluyor. Kötü insanlar neden bize acı çektiriyor. Biz iyi insanlar neden dibe batıyor, eziliyor. Neden hep acı çekiyoruz. Biz de mi kötü olalım yani. Ama bu doğru değil. Doğru gelmiyor. Olamıyoruz. Biz bu hayata acı çekmek için mi geldik. Hep böyle mi olacak. Biz neden böyleyiz. Biz mi doğarken hatalı doğduk yoksa onlar mı.. Biz neden böyleyiz, neden o zaman. O kadar acı. Neden bunları yaşıyoruz. Ve bu acılar hiçbir zaman silinmiyor. Hayat gerçekten çok acımasız. Bu gece yine düşünüyorum. Ama bu gece hissediyorum. Bu gece kesinlikle o gece. Gerçek olan. Orada olan. Bana bakıyor. Benimle konuşuyor. Ben de her şeyi hatırlıyorum.
Hayata acı çekmeye mi geldik?
Cevapla