Benim enerji kaynağım güneş diyebilirim. Böyle havalarda hem mutlu hem de enerjik uyanıyorum. 🥰🥰🥰
3 ay
Merhaba, kesinlikle bu durum enerjimi yükselten bir unsur. Soğuk, kapalı veya yağmurlu, karlı havalara göre kendimi daha iyi hissetmemi sağlıyor.
Evet yükseltiyor. Güneşli bir sabah olunca insanın içi daha hafif oluyor. Sanki gün daha güzel geçecekmiş gibi bir his geliyor. Hava bile insanın ruh halini etkiliyor. Bazen sadece güneşi görmek bile iyi geliyor.
Güneş gerçekten ruh halini doğrudan etkiliyor, bunu net söyleyebilirim ☀️ Senin enerjinin güneşle yükselmesi çok doğal çünkü ışık beyninde mutlulukla ilgili kimyasalları harekete geçiriyor. Sabah perdeyi açıp o aydınlığı görmek bile motivasyonunu tazeliyor 🌼 Böyle havalarda daha pozitif, daha girişken ve üretken olman çok normal. Demek ki senin iç motivasyon kaynağın doğayla güçlü bağlantılı 💛 Bu güzel enerjini koru.
Cevap
33Cevap
Evett sabah saçımı kestirdim hem yürüdüm hava aldım artık yaz gelsin ya
Benim tam tersi ya kapalı hafif rüzgarlı havalar çok hoşuma gidiyor
soğuk ve karanlık bir güne uyanmaktansa güneşli bir güne merhaba demek daha pozitif...
maalesef benim enerjim 7/24 çok yüksek. Düşürmenin yollarını arıyorum.
1 ay once karanlikta uyaniyorduk, simdi en azindan gunes var, buna bile sukreder olduk ulkede
hayata baktığın yerle alakalı beni kapalı havalar mutlu eder
Kapalı havalarda ruhum daralıyor
Kahve ile gune baslamak daha cok enerji verir.
Zaten yeterince enerjik uyanıyoruz bundan fazlası oruca zarar verir gerek yok
Sabah uyanmak enerjimi sömürüyor güneş falan hikaye😏
Bugün hava buz ama güneş var diye keyfim yerinde
Guzel oluyor ama sahte güneş bu buz gibi
Bana da iyi geliyor yalana gerek yok☺
Enerjim hep yüksekkkk
Evet güneşli havalarda daha mutlu olurum
Sabah güneşiyle uyanan biriyim 😅
Yağmurdan sonraki Nisan sabahı
Evet birazcık yükseltir
Ne tesaduftir ki bende de ayni
Yüksektir birşeyler yapasım gelir hemen
Enerjimi yükseltir
Evet güneş çok güzel
Evet
kesinlikle...
Evet kesinlikle öyle
Evet biraz iştah açıyor güneşli güzel hava
Güneşin enerjisi hepimize lazım
Elbette
İyii
Yukseltmez
Lübnanlı mısın?
Hayır
Arap kökenli misin
Hayır Türküm
Tenin koyu da ondan sordum. Bir de bı Arap aurası var sende
Evet benzeten çok
Evet şöyle bir baltım da onu söyleyeyim dedim. Neyse iyi günler
Baktım*
Tabiki
Yok abla
Evet güneşi severim
Yükseltmez.
Evet😊
Kısmen
Evet
Evet
bende öyleeee
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?