Sizin de tahammül seviyeniz dibin de dibi mi, kimseye katlanamıyor musunuz?

Benim tahammül seviyem -9694982'lerde falan herhalde.
Asla kimseye tahammül edemiyorum, kimseyle iletişim de kurmak istemiyorum, her önüme gelene bir tane çarpasım var. Kimsenin benimle iletişime geçmesine de müsaade etmiyorum bu arada. Asla kimsenin düşüncesine, yorumuna da tahammül edemiyorum. Var mı benim gibi olan?
Beni tüketenler sağ olsun.😂
Sizin de tahammül seviyeniz dibin de dibi mi, kimseye katlanamıyor musunuz?
Cevapla