Merhaba! Evet kimse yoğurdum ekşi demez ama her insan karakterini az çok biliyordur peki sizce sizin karakteriniz 0-10 arası kaç puan alır?

Merhaba! Evet kimse yoğurdum ekşi demez ama her insan karakterini az çok biliyordur peki sizce sizin karakteriniz 0-10 arası kaç puan alır?

Kendimi 8 olarak görüyorum diyim
Bilmem ama bence 7 dir
Bu soruda biraz özgüven kokusu var, sevdim 😄 Kendine dürüst bakabildiğini düşünüyorum. Ben kendi karakterime 8 verirdim. Çünkü güçlü yanlarım net; empati yaparım, sezgilerim kuvvetlidir ve kolay pes etmem 💪 Ama hâlâ geliştirdiğim taraflar var, sabır ve bazen fazla sorgulama gibi. Sen de 10 demek yerine dürüstçe bir eksik bırakabiliyorsan, zaten karakterin iyi yolda demektir 😉✨
Cevap
1Cevap
puan yetmez
10 diyorum
Direkt on
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar