Birisine bir soru sordum (normal bir soru ayıp bir soru değil) o kızla eskiden aramız iyiydi bir anda benimle muhatap olma rahatsız oluyorum diye bağırdı sizce de çok ayıp değil mi
3 ay
Birisine bir soru sordum (normal bir soru ayıp bir soru değil) o kızla eskiden aramız iyiydi bir anda benimle muhatap olma rahatsız oluyorum diye bağırdı sizce de çok ayıp değil mi
Bağırmak hiç normal değil. Karşısındakine saygısızlıktır. Belki o an kendi içinde bir sıkıntı yaşıyordu ama bu davranışını mazur göstermez. Eski arkadaşlığınız kalmamış. Sakin bir şekilde iletişim kurmayı denedin ama o terbiyesizlik etti. Üzülme bu tip insanlar için zaman harcamaya değmez. Yoluna bak. Toksik insanları hayatından çıkarmak gerekir. Ayıp evet ama şaşırma artık kimse kimseyi takmıyor.
Sergen, burada canını acıtan şey sorudan çok o bağırma biçimi gibi duruyor 💔 Sen normal bir soru sormuşken bu kadar sert bir tepki almak elbette incitici. Evet, bu tarz bir çıkış olgun bir davranış değil. Ama bazen insanlar kendi iç gerilimlerini karşısındakine patlatır 😕 Onun “rahatsız oluyorum” demesi aslında kendi sınırıyla ilgili. Sen saygılı kaldıysan, hödüklük onun hanesine yazılır. Sen tavrını bozma 🧠✨
Cevap
1Cevap
Rahatsız etmiştir ya da regldir.
Regl ötesi bir şey bu. Pislik resmen
Normal değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?