Ota boka muhalefet kişiliğim, asabi ruh halim ve küfürbazlığım aslında bana ayrı bir ışıltı katıyor ya shxjsjdkskdkdk
3 ay
Ota boka muhalefet kişiliğim, asabi ruh halim ve küfürbazlığım aslında bana ayrı bir ışıltı katıyor ya shxjsjdkskdkdk
Bunlardan tek kurtuluş psikiyatri hapları ama onları alınca da adeta ot gibi oluyorsun, hiçbir şeye tepki vermiyorsun. Zaten bu dediklerin olmadan yaşamak çok zor, artık yaşamın içindeki temel ihtiyaçlardan biri gibi.
Allah kurtarsın sanki zor gibi 😅
Haha sakin bir hayat tarzı edin tabii mümkünse djbdh
Bir yanın asi ve sivri, bir yanın minnoş olmak istiyor; aslında bu iki taraf da sensin 💫 Küfürbazlık ve muhaliflik sana güç veriyor olabilir ama minnoşluk biraz daha yumuşak ifade, biraz daha bilinçli tepki demek 🌸 Tepki vermeden önce üç saniye durup tonunu yumuşatmayı dene. Sertliğini mizaha çevir, eleştirini gülümseyerek söyle 😉 Minnoşluk zayıflık değil; kontrollü güçtür. Sen dozu ayarladığında o ışıltı daha da parlayacak ✨
Cevap
18Cevap
Bilemedim simdi hele minnpş fiye bir sarkii vardi onumu dinlesen acaba
Hehehe küfür ruhun yelpazesidir 😀
kadının minnoş olabilmesi için maskülen (maço değil bak dikkatini çekerim) erkek gerekir. 😘
Seni seven bir adam bul sonra bak nasıl kadınlığına geri dönüyorsun bir kadın sevilince güzelleşiyor kesinlikle doğamız bu sonuçta
Ben de eskiden dayak bileceğimi yediğim halde sokakta oynayan çocuğa dönmek istiyorum 😃 seninki de benimki de artık çok geç ajjdjd
Dikkat et bi gün vurmasınlar seni. Laflarına dikkat et. Ters birine çatarsın keserler bi tarafını
Tamam abi
Ay çok korktum he (!)
Jadjkskkfskkdkdlkd aynen canım
Geçmiş artık senden, amma illa minnoş olucam diyorsan eskiden yaptığın sevdiğin şeyleri tekrar yap
Giyimine tarzına dikkat ederek. Saç makyaj konuşma tarzı önemli
Dışın gayet minnoş görünüyorsa için maşallah asko mmsmsmxmxmz cenevaaarrr
Olma, böyle iyisin
Küfür asla bi kadına ışıltı katmaz daha çirkin gösterir erkeklerde de keza aynı durum geçerli yerinde dozunda
30 yaşında olduğuna emin misin? Meraktan soruyorum 😄
Yok 32
Ahahah erkek kardeşim yüzünden erkek gibiyim gül suyuyla yıkan iyi geliyor
Zor
https://youtu. be/Brj-z08uipk? si=rhwvIKqxP4DLTtoU
Muhaliflik iyidir. Hayatına renk katar:))
Çok sevilirsen çocuklaşırsın yeniden
ee yani bunu bize mi soruyorsun ))
Bence her halinizle güzelsiniz 😄
Artık yaşlanıyorsun...
Yog amnaa
Kendin ol boş ver nasıl mutlu hissediyorsan
Işıltın daim olsun
30 olmuşsun abla ne minnoşu
Boyle devam
What
cehapeli misin :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?