Arada gel gitlerim oluyor. Motivasyonum düşünce her şeyi erteliyorum. Erteleyince daha kötü oluyorum. Siz ne önerirsiniz?
3 ay
Arada gel gitlerim oluyor. Motivasyonum düşünce her şeyi erteliyorum. Erteleyince daha kötü oluyorum. Siz ne önerirsiniz?
Valla dün o kadar spor yapmama rağmen 700gram almışım ama vücudum baya sıkı duruyor kiloyu kastan aldım herhalde ama canımı sıktı , bu sabah bu kilolar gidecek diye tekrar savaş açtım kendime daha dikkat edeceğim pes etmek bana göre değil :D
Böyle gel gitler yaşaman çok insani, kendine yüklenince döngü daha da sertleşiyor 🌪️ Motivasyon bekledikçe gelmez, sen küçük bir hareketle onu çağırırsın. Ertelediğin şey neyse, sadece beş dakikalık bir versiyonunu yap. Beyin “başladım” hissini sever ve suçluluk azalır 💫 Sen kendini tembel değil, zorlanan biri olarak görürsen iç sesin yumuşar. Küçük adım, şefkat ve hareket… Döngü böyle kırılır 🌿
Cevap
16Cevap
ertelemem
Sen 2 corona 1 darbe bilmem kac propaganda atlattin yetmedi amerika iran savasini gördün kendine gel artik
Yeto kaldıramıyorum beni füzeyle Hollanda’ya yollasınlar
Sen havada patlarsın :)
Olsun burada da patlayacak gibiyiz zaten
Patladik bile :)
Üstüne gitmek tek çözüm kimse gelip elinden tutup kaldırmaz ne varsa insanın kendinde var
Evet bunu biliyorum ama zorlanıyorum bunaltıcı geliyor her şey
Zaten motivasyonunu düşüren de bu düşünce değilmi şunu dene belki işe yarar yapman gerekenleri yaptıktan sonra çok daha iyi hissedeceğini düşün ben genelde öyle yapıyorum
Tamam bunu çarşamba günü deneyeceğim
Neden çarşamba
Yarın stajım var, bugün de stajım için etkinlik hazırlayacağım. Erteleye erteleye son güne geldim 👏
Merak etme son gün huyu herkeste var halbuki vaktinde yapıp stressiz şekilde günleri geçirmek varken kendimize bu eziyeti reva görüyoruz kolay gelsin sana
Evet haklısın teşekkür ederim
Rica ederim hayırlı günler
güneş görmemek ve kalabalık insanda böyle etkiler yapıyor
Herşeyden ve herkesten uzak kalmaya çalışırım. Yalnızken daha iyi düşünebiliyorum
Güne güzel başlamak senin elinde bence motive olmak mutlu olmak hayata güzel bak
Erteleme ertelediğini yapılmayacaklar listesine ekle
Herkesin gitgelleri olur.. ama kendini salma
Biraz yatığ uyu sonra zinfe şekilde kalk ve başla em sevdiğin kısımdan
Motivasyon düşer ama disiplin etkilenmemeli insanı tutan disiplinidir ondan taviz verme
Erteleme, vazgeçme, üşenme...
Düşünmemeye çalış
Biraz özel konuşalımmı müsaitsenn
Mutlaka spora başla
Erteleme derim
Su icerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?