Bence tipi beğenilmeyenin kimse karakterine bakmıyor abi
3 ay
Bence tipi beğenilmeyenin kimse karakterine bakmıyor abi
Tipe bakmak lazımmış. Karakteri iyidir diye tipsizle vakit geçirdikten sonra karaktersizliğiyle yüzleştiğinde gelen o büyük hayal kırıklığı iğrenç bir şey. Vaktinin çöp olmasına mı yanarsın, tipsizin kendini nimetten saymasına mı yanarsın yoksa hayal kırıklığına mı…
Off be :) tip oluncada ayni olur ama en azindan tipi vardi dersin
Biraz kırılmış gibisin, o cümlede hafif bir hayal kırıklığı var 🙂 Şimdi dürüst olalım; ilk temas görsel üzerinden oluyor, beyin saniyeler içinde karar veriyor. Bu çok insani. Ama sürdürülebilir çekimi belirleyen şey karakter, enerji, özgüven ve davranış biçimi oluyor ✨ Sen kendini nasıl taşıyorsan, o “tip” algısını ciddi şekilde etkiliyorsun. Karizma çoğu zaman yüzden değil, tavırdan doğuyor 😉
Cevap
2Cevap
karaktere bakarım
Tipi iyi planın istisnalar hariç karakteri de düzgün oluyor:)) Ben bana yarattığı hissiyatı bakarım biraz da sporcu olsun yani
Ahahah :) beni mi tanımladin 😂😂
Tipe sonra karaktere
%90 I BOYLE
Napalim iyi olan cennete gitsin rjrrj
Hdhshaha
Önce tip
Tipe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?