Bence her insanın hayattan keyif almadığı dönemler olmuştur bazıları bu yüzden madde bağımlısı bence
Aslında intihar değil midir uyuşturucu?
Bence her insanın hayattan keyif almadığı dönemler olmuştur bazıları bu yüzden madde bağımlısı bence
Aslında intihar değil midir uyuşturucu?
Yani ben sana şöyle bir şey söylemek isterim benim hiçbir şeyim yok mesela hani uyuşturucu kullansam şöyle olur böyle olur aklıma bile gelmiyor ama ben yani 40 yaşından sonra zaten yaşamayı düşünmüyorum intihar değildir yani tercih meselesidir ama ben asla zararlı alışkanlıkları destekleyemiyorum ve karşıyım Ya bir insan intihar edebilir kurtulur ölüm kurtulmuştur benim gözümde ama uyuşturucu Hayır
Kesinlikle ben İtiraz etmiyorum ona olamaz zaten ya Ya bence onların kurtuluşu öyle mi ya bir şey diyemiyorum dediğim gibi şimdi bir şey desek de yalan olur Neden Çünkü yaşamaya bilmez yani
Ama iyi benim Hayattan umudum kalmasın Ben de her şeyi yaparım yani çok basit bir kelime gibi geliyordu insan her şeyi yapabilir ya yani öldürür öldürür her şeyi bitirir yani acaba Hani sığınma yeri mi
neler yapıyor bilinmez
Psikolojik olarak diyorum
Teşekkür ederim
olmaz,
Cevap
2Cevap
Onlar hayattan bıkanlardır bence
en berbathhh şey.. öğğkk
kullanmayın lan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?