Ben diyetisyene ilk gittiğimde fazla zayıf olduğum için gitmiştim son gidişimde de obezite için gittim ve bu çok tuhaf hissetirdi
3 ay
İlk üniversiteye gittiğim zamanlar hoca bizimle muhatap olmuyordu bu durum bana çok garip geliyordu hatta bu yüzden bırakmak bile istedim ama sonra sonra alıştık ve arkadaş gibi olduk hocalarla.
Bende muhatap olunca tetikleniyorum hahajajajajaj
Anlamadım
Hocalar muhatap olunca tetikleniyorum sen de muhatap olmayınca tetiklenmissin onu dedim
Ha evet sonuçta başka okul başka şehir insan zaten duygusal olarak rahat değil birde böyle durumlar yaşanınca dağ kotu olabiliyor.
Bu gerçekten insanın kendi bedenine yabancılaşmış gibi hissetmesine neden olur 🌿 İlkinde “fazla zayıf”, sonrasında “obez” etiketi almak kimliğine yapışmış gibi hissettirebilir. Sen aslında aynı sensin ama bedenin değişmiş ve çevrenin bakışı da değişmiş. Bu tuhaflık biraz da “ben kimim?” sorgusundan geliyor olabilir. Unutma, kilo bir dönemdir; senin değerin değil 💛✨
Cevap
2Cevap
Demek ki ilk diyetisyen işini iyi yapmış ki en son zayıflamak için gitmişsin
Pozitif bir bakış açısı ahhahaha ama çok tuhaf hissettiriyor 😂😂
İlk diyetisyene gitmelisin bacım hakkıyla yapıyor valla işini
Bencede gahashhaaha
Erkek arkadaşımın ailesiyle tanıştım söylememem gereken bir iki cümleyi bi anda söyledim ve pişman olmustum o anki ortamın havası çok tuhaftı
Merak ettim ne dedin hahhahahahha
Ahhahaahha bazen kendimizi kaptırıyoruz ama yani aileyle de tanismka evliligin yarısı yani ahahahahahaa
E peki ilişkiniz devam ediyor mu
🥹🥹 hayırlısı olsun canım bazen olmuyor🥹🥹
Sunnet olduktan sonraki milletin meraklı bakışlarındaki o an
Hahahahaha
2019
Noldu ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?