Almanya’da kendimi yapayalnız ve kullanılmış hissediyorum, hayatımı nasıl toparlarım?

Yaşım bütün günüm boş geçiyor tüm gün evdeyim işe gidiyorum eve geliyorum almnyada yaşıyorum ama burada samimi dostlar asla bulamadım kimse arkadaş canlısı değil amele işte çalışıyorum kendimi geliştiremedim bütün motivasyonum tükendi ölü gibi geçiyor kimle arkadaş olsam beni kullandı

Almanya’da kendimi yapayalnız ve kullanılmış hissediyorum, hayatımı nasıl toparlarım?
Cevapla