Bir insanın size hesap sorma hakkı ne zaman olur?

Bir insanın size hesap sorma hakkı ne zaman olur?

Duygusal bağımin olduğu her insana hesap verme yükümlülüğüm var. Sonuçta karşımdaki boru değil bir insan. Hesap soruyor ise demek onu merakta bırakmışım ya da benim için korkmuş endiselenmis. Bir insanı şu konuma sokup vurdumduymaz olmak kötülükten başka bir şey değildir.
Merhaba,
Eskiden bir tek aşkım hesap sorardı, hoşuma da giderdi. Bir tek aşkım hesap sorabilirdi. 😅
Harici herkesin canı cehenneme! 😅
Ama şimdi onunda canı cehenneme! 😅
Kimse hesap soramaz artıkın! 😅
Sadece evlatlar belli bi yaşa gelene kadar ailesine hesap verebilir. Onun dışında bi istisna yoktur. Herkes dilediği gibi yaşayıp, seçimlerinin ve tercihlerinin bedelini ödemelidir.
Amir, patron işte..
Sermaye emeği ezer. 🙄😅
Only god judge me!
Öte yandan ben gönüllü hesabımı veririm. Bir canımız var, ne olacak.
Vermeyin toto kaldırıyorsunuz djd
Hayır hesap vermek djfk
Hesap soruyorlar çünkü paylaşım istemiyorlar
Evet öyle.. maalesef.
Biz Berk ve Şenay 👋🍒
“Hesap” kelimesi bile başlı başına güç ilişkisi kokuyor bize. Birine gönüllü bir bağ kurduysan, o bağda sorumluluk varsa elbette açıklama yaparsın; ama bu hesap vermek değil, şeffaf olmak aslında. 💭
Sana kim hesap sorabilir? Hayatında etkilediğin, söz verdiğin, birlikte yol yürüdüğün insanlar. Ama sırf merak ediyor diye kimseye savunma yapmak zorunda değilsin.
Hesap sorulma hakkı, kontrol arzusundan değil; karşılıklı emek ve güven zemininden doğar. Yoksa “Nope” demek de gayet yetişkin bir tavır 😉✨
Cevap
60Cevap
Kimseye hesap vermiyorum. Fakat eşime gittiğim yeri haber veririm. İzin isteme gibi hesap verme gibi huylarım yok.
Hesap demiyelim de, habersiz kalmamak diyelim ya da merak gidermek diyelim. Bir şey diyelim ama hesap demiyelim
Ailem sorabilir onun dışında hesap vermem gereken kimse yok
8 Mart Dünya karılar günün kutlu olsun
@Nevarneeeee teşekkürler🙏
La bizi kim alabilurrr la şansi yokkk
😅😅
Kimsenin bana hesap sormaya hakkı yok.
Bana kimse hesap soramaz.
Değer verdiğimde bana önem veren her insan sorabilir bazı şeyleri hesap olarak algılamamak gerekiyor Bir de annem babam
Valla soran soruyor. Hiç öyle Allah'tan başka tanımam diye ayak yapmaya gerek yok. 😄
😅😅
Ailem dışında kimse 😃 yerim o soracak kişinin sordupu hesabı 🤣
Afiyedd
Olsun tabii djd
Kimseye hesap vermek zorunda değilim, kimse de bana hesap vermek zorunda değil.
Hayat herkesin, beni ilgilendirmez kimsenin ne yaptığı jdjdn
Tabiki sorulabilir. Kimse hatasız ve hesap sorulmaz değildir. Saygı sınırını aşmadan benden hesap sorulabilir ve hesap verilemediğinde kesinlikle yalan söylenmemelidir
O işler eskidendi artık öyle bir durumum yok. Bence asıl özgürlükte budur. Kimseye hesap vermeden yaşamak.
Ailem dışında kimseye hesap vermem onlar da hesap soran insanlar değiller zaten. Bana güvenirler her konuda.
O hak tek kişiye ait.
Bana hesap vermesini bilirse , hesap sormaya da hakkı da vardır , hadide vardır.
Eğer değer verdiğim ve hayatımın parçasıysan fikrini ve görüşünü düzgün bir dille aktarırsan tabi dinlerim üslup önemli…
Tabiki anneme hesap veriyorum hep 😂sanırım 50 yasinada gelsem bu böyle devam edicek
Sormasını izin verdiğim insanlar onun dışında hiç kimse
Kimseye hesap soramaz çünkü kimseye ekonomik olarak bağımlı değilim
Etik dışı davrandığımda mentor sayabileceğim kişiler
Pek hoşlanmasamda hesap soran birkaç kişi var yakın çevremden
Hayatımdaki kişiyse sorsun onun harici hesap vermem
Konuya göre değişir kimseyi ilgilendirmiyorsa kimseye hesap vermek zorunda değilim demektir
Ailem , aile olduğum herkes , daha çok hesaptan ziyade danışmak , bilmek gibi
Annem dışında hiç kimse. Öyle bir hak kimseye doğmaz.
Allah korusun karakolluk olursak sorarlar 😂
Birde yüce Allâh sorar
Bana herkes her hesabı sorabilir dünya dediğin bir kuru kavga
Annem, eşim sorabilir bir yere kadar geçerli sebepleri varsa.
Sadece Ailem Hesap SoraBilir.
Onun Dışında Kimse Hesap Soramaz
Hesap soramaz kimse. Kızdı ise niye kizdigini söyleyecek ne istediğini söyleyecek hesap sormak ne demek çocuk muyum ben kocaman insanım.
Güven varsa hesaba gerek yok
Güven yoksa ilişkiye gerek yok
Dolayısıyla mantıklı olmak gerekirse kimse kimseye hesap sormamalı.
Güvenli ilişkide gerek yok çünkü
Kimse bana hesap soramaz
Hiç kimseye hesap vermem.
Hayatımdaki insan sorabilir mesela. Çünkü ben de sorarım. Dolayısıyla hesap da veririk
Kimse soramaz
Bana kimse hesap soramaz
Kız arkadaşım hesap veriyor babasına da erkekler bu konuda daha rahat sadece kı arkadaşlarına hesap veriyor
Hesabı sadece kasiyere veririm 😎
İyiydi bu djd
Bana Rabbim hesap sorsun
O zaten...
Onun dışında kimsenin haddine değildir bana hesap sormak
Hesabım kalsın mahşeree
Şarkı sözü mü bu
Muhasebeci değilim ki
🤦🏼♀️
Münker ve Nekir.😃
😄😄
Çok samimi olmam lazım ancak öyle
Saçmalama djdj
😅 o başka yaaa
Hayırdır ya dağ başında mıyız
Değiliz bazıları kendini dağ başında sanıyor orası ayrı
Aynur yengem ne zaman ewinde kalsam sabah beni hesaba çeker gece kaza oldu diye 🤭
Yaradan sorar, benden başkasına ne...
Bana kimse hesap soramaz.
Allah'tan başka kimse bana hesap soramaz
yiyosa sorsun askim
Ailem dışı kim sorarsa ters cevap alır.
Karım hesap sorabilir sadece
Eger birine bı halt yemissem sorabilir jdjd
Haksızsam, haklıya hesap veririm.
Belli bir yere kadar annem babam sadece
Ailem sorabilir.
Kimse hesap soramaz hesabı Cena-bı Allah’a veririz
Ben kimseye sormam kimsede bana soramaz
Şimdi Ailemm.. ama ileride evleneceğim kişi...
Kimse soramaz
Sadece abilerim hesap sorabilir
Hesap soramaz ki kimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?