Benim çok canımı acıtan kötü davranan bir insanı ölmüş annesi üzerinden yaraladım kötü mü yaptım?

Çok kötü davrandı insan yerine bile koymadı kaç gündür bütün enerjim çekilmiş gibiydi benim içime dert olacağına dışa vurayım dedim ömür boyu annesiz kalmışsın dedim yaşı 26 benim de 25. Kötü mü yaptım?
Benim çok canımı acıtan kötü davranan bir insanı ölmüş annesi üzerinden yaraladım kötü mü yaptım?
Cevapla