Lojmanda oturuyorum herkes herkesi tanıyor kadınlar parkta sosyalleşince çocuklara kadar tanıyor bi tanesiyle aynı binadayım 2 yıldır hem parkta hem ortak arkadaşlar sayesinde tanışıyoruz samimiyet kurmasak da. Her görmesinde kızımın adı örnek vereyim Ayşe her görmesinde Fatma mıydı diye soruyor her defasında yok Ayşe diyorum pardon yapıp geçiyor aslında isminin ne olduğunu biliyor demin de parkta gıcık bir şekilde merhaba şekerim ya da tatlım ikisinden biri olsa gerek dedi ben de canım aklım merhaba yaptım ama üzülüyorum bu tarz insanlar modumu enerjimi düşürüyor tartışmayı sevmiyorum tartışıp hakkımı savununca ağlayasım geliyor onun dışında içim içimi yiyor bana tavsiye verir misiniz çünkü kendimi değersiz kötü hissediyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer