Sürekli adımı yanlış söyleyip pasif agresif davranan komşuma karşı özgüvenimi nasıl koruyabilirim?

Lojmanda oturuyorum herkes herkesi tanıyor kadınlar parkta sosyalleşince çocuklara kadar tanıyor bi tanesiyle aynı binadayım 2 yıldır hem parkta hem ortak arkadaşlar sayesinde tanışıyoruz samimiyet kurmasak da. Her görmesinde kızımın adı örnek vereyim Ayşe her görmesinde Fatma mıydı diye soruyor her defasında yok Ayşe diyorum pardon yapıp geçiyor aslında isminin ne olduğunu biliyor demin de parkta gıcık bir şekilde merhaba şekerim ya da tatlım ikisinden biri olsa gerek dedi ben de canım aklım merhaba yaptım ama üzülüyorum bu tarz insanlar modumu enerjimi düşürüyor tartışmayı sevmiyorum tartışıp hakkımı savununca ağlayasım geliyor onun dışında içim içimi yiyor bana tavsiye verir misiniz çünkü kendimi değersiz kötü hissediyorum
Sürekli adımı yanlış söyleyip pasif agresif davranan komşuma karşı özgüvenimi nasıl koruyabilirim?
Cevapla