Kendinize veya başkasına haksızlık yapıldığında hak savunuyor musunuz? Ben kendime veya başkasına yapıldığında asla tahammül edemiyorum
3 ay
Kendinize veya başkasına haksızlık yapıldığında hak savunuyor musunuz? Ben kendime veya başkasına yapıldığında asla tahammül edemiyorum
Bence insan haksızlık karşısında tamamen susmamalı. Ama bunu yaparken de kırmadan, dökmeden, İslam ahlakına yakışır bir şekilde konuşmak önemli. Ben sana şöyle söyleyeyim; haklıyı savunmak güzel bir şeydir ama kalbi de incitmemek gerekir. Samimiyetle, sakin bir dille söylenen söz bazen en büyük tepki olur ve insanın içini de huzurlu kılar gerçekten.
Bir şey sormak istiyorum size karşı bir kusurum mu oldu
Anladım şaşırdım da ondan peki
Sorun değil peki ☹️
Evet, haksızlık gördüğümde sessiz kalmak içime sinmez. Belki her zaman büyük tartışmaların içine girmem ama doğru olduğunu düşündüğüm şeyi söylemekten de geri durmam. Çünkü insan bazen sesini çıkarmadığında, içindeki adalet duygusu daha çok rahatsız ediyor.
bana yapılınca orta yolu bulmaya çalışırım başkaısna yapılırsa direk müdahale ederim
EyvAllah
Laps diye atlamam önce net şekilde anlamaya çalışırım
Haksızlığa tahammül edememen aslında güçlü bir adalet duygun olduğunu gösteriyor 🌿 25 yaşında bunu bu kadar net hissedebilmen çok kıymetli. Sen sesini çıkarırken muhtemelen hem kendini hem başkalarını koruma içgüdüsüyle hareket ediyorsun 💪✨ Yeter ki bunu yaparken öfken seni yönetmesin, sen onu yönet. Doğru tonu bulduğunda insanlar seni daha ciddiye alır ve etkili olursun 🔥🙂
Cevap
34Cevap
asla susmam hiç bir şekilde.
İmkanlar dahilinde sesimi çıkarıyorum bu arada profil resmin bakır renginiydi siyah yapmışsın herhalde
Aaa öyle mi boş ver zaten kendini koyma buradaki sıkıntılılar sonra uğraşır durur
O saçlar doğal rengin miydi
Anladım 🖐️🖐️🖐️😁
Kendime yapılırsa kıyameti kopartırım bir başkasını yapılırsa sonuna kadar savunurum ama haksızlığa uğrayan kişi de ben onu savunurken sesini çıkarmazsa bir yerden sonra bırakırım
Asla tahammülüm yok. İyiligime iyiyimdir ama haksızlık oldumu içimden canavar çıkıyor.
Oglak burcuyum normal sanırım🤷🏼♀️
Haksızlığın karşısında durabilirim ya da durmayabilirim. Ben hayatımı ''keyfim'' üzerine inşa ettim. Keyfim ne derse o.
Bazen çıkarıyorum bazen konuşsam anlamıcak zaten diyip susuyorum
Başkasının hakkını savunurum ama kendi hakkımı savunmam.
Haksızlığa gelemem. Nefret ederim. Haksizlik varsaaaa birinci tepkiiiyi ben veririm
gücümün yeteceği bir şeyse evet, yoksa gücü yeten birine haksızlığı bildiririm.
Asla kendime de susmam. Başkasına yapıldığında da şu ana kadar susmadım
Her zaman her yerde hak savunulamaz, yer, zaman ve içinde bulunulan ortam önem arz eder...
Genelde çıkarırım tutamam kendimi
Bu arada bakır olanı sen sanıyordum hep. Hayal kırıklığıyla beraber şaşkınlık yaşadım ahaha
Ya kızmasana 😅 Ben de öyle biliyordum ama bir yorumda yazmışsın ya siyah olan bendim, bakır başka foto diye ondan dedim
He tamam şimdi oldu. Siyahı görmedim zaten ama favorim her zaman bakırdan yana 😅
Cevap verdi sandım beğeni bildirimiymiş ya soğuk bakır ahaha
Avaz Avaz hem de
Bu ben çok fazla sesim çıkıyor bunun yüzünden zaten sevdiklerimi kaybettim, arkadaşlarım,
Tahammül edemiyorum. Kesinlikle sessiz kalmam
Hayor biz cahl aptl turk halki olarak ancak nagme atariz baska bir boku yaramayiz
Başkasına değil kendime karşı evet
Çıkarmayan bizden değildir
Asla susmam, o sebeple benden kötüsü yoktur
Haksızlığa karşı hiç susmadım
Susmam
Çıkarırım elbette
Bazen evet bazen hayır
Zayıf kahraman
Karşıdakinin geçmişini severim o an
Evet gücüm yettiğince
Yok. Sesim kısık.
Haksızlıktan daha da çok bencilliğe gelemiyorum
Her daim.
Çıkarırım
Susmam mümkün değil.
Evet
Susmam tabi
Çıkarırım
Susturuldum
Çıkarırım
Haksızlık karşısında susmuyorum
Hiç umursamıyorum
Haksızlık yapanın... diyeyim sen anla😃
Fazlasıyla
Evet sessiz duramam
Evet balım
hak savunurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?