Yorgun veya üşengeç olduğun için ilk zamanlarda tanıştığın birine ses atmak sence mantıklı mı?

Yorgun veya üşengeç olduğun için ilk zamanlarda tanıştığın birine ses atmak sence mantıklı mı?
Yorgun veya üşengeç olduğun için ilk zamanlarda tanıştığın birine ses atmak sence mantıklı mı?
Cevapla