Kim olduğumu unutmak istemiyorum bu yeterlidir

Perikizi0007
Kim olduğumu unutmak istemiyorum bu yeterlidir

Perikizi0007
Vefat eden küçük kız kardeşimi kızım gibi severdim kemoterapi döneminde kaybettim. Her zaman kalbimde aklımda ve düşüncemde kalacak. 🥀
Kızım gibi severdim anne olmuş olsam *
🥺başınız sagolsu 🩷
Teşekkür ederim bitanem dostlar sağolsun 🙏🏻🌸
Benim hatırlamak istediğim günler oğlumla ilgili olan günleri olabilirdi. Mesela iç doğduğu gün. Onu ilk gördüğüm gün hastanedeyken minnacık ellerini minnacık yüzünü gördüğüm gün tek o gün olabilirdi.
Ben galiba bir duyguyu saklamak isterdim: sevilme hissini 💫
Kim olduğumu unutsam bile, bir zamanlar sevildiğimi, değer gördüğümü hatırlamak bana yön verir gibi geliyor. Senin “kim olduğumu unutmak istemiyorum” demen de aslında aynı yere çıkıyor; özümüzü korumak. Çünkü isimler, yüzler, anılar silinse bile, içimizdeki o hisler kalır 🕊️
Cevap
14Cevap
Unutmak istemediğim çok şey var ama tek bir şey olacaksa o da Ailem olur.
Mmm güzel soru 🌸 yolda yürüyordum telefonuma mesaj gelmişti ‘Balım’ yazmıştı… hiç silinmesin lütfen…
Hafızamı kaybettm geçen yıl
Sadece adımı hatırlıyordum
Yediğim kazıkladı hatırlayım yeter bir daha yiyemem 😂
Kim olduğumu unutmayayım yeter, gerisi gelir.
Okuma yazmayı. Çünkü bir daha öğrenebileceğimi sanmıyorum 😂
Hiçbir şey hatırlamak istemem yoksa çorap söküğü gibi gelir 😅
ameliyattan çıktıgımda agrı içinde gözümü açtıgım ilk anı unutmak istemem
Kendimi hatırladam yeter
Kendimi kaybetmeyeyim yeter.
Tekel. bayinin adresi aga
Onun gözlerini sesini kokusunu yüzünü….
Onun güzel gözlerini hdhshshshs
Kimseye güvenmemem gerektiğini.
Ailemi hatırlıyım
Sadece onun yüzünü unutmamak
ailemle olan anilarim elbette
ailem olurdu eger onlar da satmazsa
Seni
Ben ne alkaa
Hiç gıcıklığına 🤣🤣
Ricardo Quaresma
Evettttt 🦅
😿😿😿😿😿
Kim olduğumu unutmak istemem ✨
Tc no
Annemin yüzünü
Annemi
Hiçbir şeyi
kedimi
Hatalarımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?