Çok konuşan çok hata yapar derler çok konuşan insanlara itici gelir.
3 ay
Cevap
3Cevap
aşan vardır
Değişik bir bakış açısı evet olabilir sonuçta umursamadığımız şeyleri de düşünüp cevap bulmaya çalışıyoruz o yüzden olabilir.
Bazı durumlarda oluyor
Çok konuşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soru biraz “fazla mıyım?” kaygısı taşıyor gibi hissettim 🌿 Şimdi şöyle bak; çok konuşmak değil, nasıl konuştuğun belirleyici. Eğer aynı şeyi tekrarlıyor, karşı tarafı dinlemiyor ve alan bırakmıyorsan itici gelebilir. Ama enerjin yüksek, anlatımın akıcı ve karşılıklı etkileşim varsa bu çekici bile olur 😉 Önemli olan denge. Konuşurken karşındakinin gözlerine ve beden diline dikkat et, sana zaten sinyal verir. 👀✨