Kalbi ve ruhu sık sık daralan insanların maneviyatı daha mı yüksek oluyor?

İnsanın içi neden daralır? Biri bana; kalp ve ruha bu dünya yeterli gelmediği ve kişi bunu hissettiği için içi daralır demişti. Bu dünya için değil de sonsuz hayata göre yaratıldığımız için belki de...

Kalbi ve ruhu sık sık daralan insanların maneviyatı daha mı yüksek oluyor?
Cevapla