"Bilmiyorum belki yaşıyorumdur. Her gün, dünün kopyası gibi. Geceleri uykusuzluk, gözünü kapattığında önüne gelen o görüntüler gündüz ise kocaman bir boşluk hissi çöküyor. Her gün mütamediyen ben niye yaşıyorum sorusu geliyor aklıma. Soruyorum kendime ama bir cevap bulamıyorum. Yaşamak için bir sebebi olmalı insanın hayâlleri, umutları, beklentileri olmalı. Fakat sadece boş bir şekilde hayatımı sürdürüyorum. Ne bir yere gitmek istiyor canım ne de bir şeyleri değiştirmeye çalışıyorum. Bazılarınız bana çabalamıyorsun diyecek, uğraşmıyorsun diyecek. Ama kimse benim boşa giden onca özverimden haberi olmayacak. Çünkü ben çabanın her türlüsünü denedim belli ki benlik bir şey yok gibi."🌿
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarında ciddi bir yorgunluk ve hayal kırıklığı var, bunu hissediyorum 🌿 Sürekli çabalayıp karşılığını alamamak insanın içini boşaltır. Ama hissettiğin bu boşluk “senlik bir şey yok” demek değil; belki de uzun süredir tek başına yük taşımaktan tükenmişsin. Bazen yaşamak, büyük hayaller değil küçük anlam kırıntılarıyla yeniden başlar ✨ Bir uzmandan destek almak da zayıflık değil, yükü paylaşmaktır. Şu an sadece yorulmuş olabilirsin.