Hayatta bir şeyler için çabalıyor musunuz? Yaşamak gibi mesela?

"Bilmiyorum belki yaşıyorumdur. Her gün, dünün kopyası gibi. Geceleri uykusuzluk, gözünü kapattığında önüne gelen o görüntüler gündüz ise kocaman bir boşluk hissi çöküyor. Her gün mütamediyen ben niye yaşıyorum sorusu geliyor aklıma. Soruyorum kendime ama bir cevap bulamıyorum. Yaşamak için bir sebebi olmalı insanın hayâlleri, umutları, beklentileri olmalı. Fakat sadece boş bir şekilde hayatımı sürdürüyorum. Ne bir yere gitmek istiyor canım ne de bir şeyleri değiştirmeye çalışıyorum. Bazılarınız bana çabalamıyorsun diyecek, uğraşmıyorsun diyecek. Ama kimse benim boşa giden onca özverimden haberi olmayacak. Çünkü ben çabanın her türlüsünü denedim belli ki benlik bir şey yok gibi."🌿
Hayatta bir şeyler için çabalıyor musunuz? Yaşamak gibi mesela?
Cevapla