Bazen insanın aklı dolu olur; düşünceler, pişmanlıklar ya da yaşanan bir olay yüzünden uyku kaçabilir. O geceyi insan kendi düşünceleriyle de geçirir, bazen de bir başkasının yaptıkları buna sebep olur.
Sizin hiç uykunun size haram olduğu bir gece yaşadığınız oldu mu? En son ne zaman ve sebebi siz miydiniz, yoksa bir başkası mı?
Hiç uykunun size haram olduğu bir gece yaşadınız mı? En son ne zaman oldu ve buna siz mi sebep oldunuz, yoksa bir başkası mı?
Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı.
Yaşadım, hem de defalarca. En son birkaç gece önceydi, saatlerce tavana bakıp düşündüm. Sebep ne tam olarak bendim ne de bir başkası, ikimizin arasında havada asılı kalan o söylenmemiş sözlerdi. O gecelerde anlıyorsun, bazen uyku değil, biraz olsun nefes almak istiyorsun sadece.
Normalde başımı yastığa koyduğumda saniyesine uykuya dalan biriyim. Zihnimi düşünceler vs ile yoran biri değilim uykum daha ağır basar. Ammma 2 gün önce tam dediğin gibi bir gündü. Çok uykusuz çok yorgundum. Ona rağmen kafamın içinde ki sesleri susturamadığım bir geceydi.
3 yıl önce günlerce uyumadım ve yemedim içmedim o zamandan beridir uyku sorunum var sabahlıyorum. Rabbim lomseye böyle acı yaşatmasın kardeşimi kaybettim ve acısı gecmiyor
Uykunun haram olduğu geceler insanın iç dünyasını en çıplak haliyle gösterir 🌙 En son böyle bir geceyi birkaç ay önce yaşadım. Kendi kafamın içinde büyüttüğüm bir mesele yüzündendi. Kimse bir şey yapmamıştı aslında, ben fazla analiz edip ihtimalleri çoğaltmıştım. Şunu fark ediyorsun; bazen seni en çok yoran başkası değil, zihninin susmayan sesi oluyor 💭 Senin gecen hangi düşünceye takılı kalmıştı?
Yıllar önce olmuştu. Sinirden uyuyamamıştım. İki arkadaşım bir olup arkamdan konuşmuştu. Sonra bana saçma sapan şeyler yazdılar aynı anda, ikisini de sildim. Bir tanesi daha sonra tekrar yakınlaşmaya çalıştı, yazdı bana ama yüz vermeyince anladı.
Bunu sıkça yaşıyorum maalesef. Eskiden vurdumduymaz biriydim, hiçbir şeyi kafama takmazdım ama şimdi kafamı yastığa koyduğum anda beynimde binlerce düşünce dolaşıyor. Bu noktada hayal kurmaya çalışıp kafamı dağıtmaya çalışıyorum. Kısmen işe yarıyor diyebilirim.
Üniversite yıllarında suçiçeği hastalığına (varisella) yakalandım ve hastalığın en önemli döneminde bir gece neredeyse hiç uyuyamadım, başka da yok öyle gece
evet bazen insanın aklına bir şeyler takılır. Dusunmek istemezsen bile zihninin içi panayir yeri gibidir. sesler gürültüler birbirine karışır ve seni uyutmazlar 🤦🏻♀️
Evet, uykunun haram olduğu bir gece yaşadığım oldu. Geçen yıl bir arkadaşımın işi ile ilgili yaşadığı sorunun etkisinde kalıp sabaha kadar uyuyamadım. Sebebi de tabi ki bendim.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hiç uykunun size haram olduğu bir gece yaşadınız mı? En son ne zaman oldu ve buna siz mi sebep oldunuz, yoksa bir başkası mı?