Dürüst olun ama?
Sevgiliniz yok, arkadaşlarınız yok diyelim.
Yani var mı böyle kişi burada?
Sevgiliniz olmadığı en uzun dönem nedir ki sizin?
Dürüst olun ama?
Sevgiliniz yok, arkadaşlarınız yok diyelim.
Yani var mı böyle kişi burada?
Sevgiliniz olmadığı en uzun dönem nedir ki sizin?
Sevgilim yok, yakın arkadaşlarım da iş için farklı şehirlere taşındı hep. Akşam işten çıkıp eve gittiğimde yalnızlık bastırıyor. Ben de dışarı çıkıp arkadaşlarımla sevgilimle gezip tozmak istiyorum ama çevremde pek kimse kalmadı. Vaktim boşa geçmesin diye ramazandan sonra keman kursuna ve dil kursuna gitmeyi düşünüyorum. Yalnızlık zor.
yanlız yaşamayı seven biriyim. hayatımda fazla arkadaşım olmasına gerek yok. uzun süreler sevgilim olmadığı zamanlarda oldu. bir çok aktif flörtüm olduğu zamanlarda. insanlar bazen çok gereksiz oluyor
Böyle dönemler sandığından daha yaygın, utanılacak bir şey değil 🌿 Sevgilin ya da yakın bir arkadaşın olmadığında duygusal açlık genelde akşam saatlerinde bastırıyor; gün bitince insan paylaşacak bir ses arıyor 💭 Özellikle başarı, hayal kırıklığı ya da basit bir an yaşadığında “bunu kime anlatacağım?” hissi büyüyor. Senin için en zor an hangi saatler, gece mi yoksa kalabalıkların içi mi? 💬✨
Cevap
16Cevap
Kocam var ama bazen insan dedikodu yapacağı yakın arkadaş arıyor o da yok bende arkadaş yokluğu çekiyorum evet
Birkaç arkadaşım var ama uzak olsak görüşmeyiz. Hayatımda biri de yok. Hiç olmadı.
Hayal kurarak bastırıyorum sanırım
Böyle bir zamanım vardı. Aileden kötü bir tavır görünce yıkılıyordum.
Geçti mi peki?
Dm ini kontrol eder misin?
6 senedir manita olarak yalnızım. kendimi bildim bileli de arkadaş olarak. Alışıyorsun ya insanların çoğu menfaatçi yanımda diyorsun bir bakmışsın yok gitmiş
4 senedir kimse yok hayatımda yalnızlıkla mutlu olmayı seviyorum
Şu an yok sevgilim, ama bir çok arkadaşım var, bir çok..
Arkadaşım, sevgilim, ailem yok hayatım boyunca yalnız yaşadım.
şu an ekonomik özgürlüğüm var ama kölelikten zevk alıyorum, finansal kölelikten insanlar sapkınlık, abazalık sanıyor ama değil.
Sanırım biz hep aç olacağiz şöyle iki cift lafın belini doya doya kıramadim oyle birine de denk gelmedim
Realde hiç olmadı hep sanal ortamda oldu şu an beni yiyip bitiriyor yanlız olmak iyi bişey değil yani
Evet insanı zorlar, arkadaş edinmek en doğrusu birkaç tane gerekiyorsa
Ben. almanyada yasıyorum Şu an ve yalnızım kımsem de yok
Var da o kadar dert değil
İftar saati yaklaşınca
Hiç arkadaşım yok bırak sevgiliyi
Neden yok ki
Yakın arkadaşlarım var.
32 yaşındayım hep yalnızım hep bastırdım
Bu çok zor bi durum, böyle misin?
Bence öyle biri yok
İstanbuldayım burada yok zor oluyor
Senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?