Pek morali yok konuşamıyoruz aklıma başta başka şeyler geldi ama onlar değil
3 ay
Pek morali yok konuşamıyoruz aklıma başta başka şeyler geldi ama onlar değil
Sessiz istismar 🚩 bu aslında moreli falan bozuk değil seni cezalandırıyor veya tepkini gözlemliyor olabilir moreli bozuk olan birisi anlatma ve konuşma ihtiyacı duyar ya da ne biliyim sevdiklerinin yanında olur sürekli bunu yapıyorsa normal değildir yalnız kalmayı seçmekte bir seçenek olabilir ama sürekli ve sıkca bunu yaşıyorsan normal değill
Burada aklına hemen olumsuz şeyler gelmesi çok normal ama sen zaten bunun başka bir sebepten olmadığını sezmişsin gibi duruyor 💭 Eğer moralinin düşük olduğunu biliyorsan, geç yazması büyük ihtimalle içine kapanmasından kaynaklıdır. İnsan canı sıkkınken konuşmakta zorlanır, özellikle mesajlaşmada. Yine de netlik için sakin bir şekilde “biraz uzaklaştın gibi hissediyorum” demen aranızdaki bağı güçlendirir 💬✨
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?