Sürekli dua ediyorum ama çocuk ama eş ama anne baba kardeş, sanki hep kötü bir şey olacak onlara bir şey olacak hissi çıkmıyor aklımdan sürekli evham halindeyim
3 ay
Sürekli dua ediyorum ama çocuk ama eş ama anne baba kardeş, sanki hep kötü bir şey olacak onlara bir şey olacak hissi çıkmıyor aklımdan sürekli evham halindeyim
Cevap
5Cevap
psikoloğa gidebilirsin
Çok takma ve düşünme bazen bana da geliyor o şekil başım beladan eksik olmuyor çağırma
Çağırmak gibi değil de dua ediyorum hep Allah'ım koru sevdikleri mi diye
O nazar sanırım bende dile getirmiyorum artık, ve aynı durum bende de oldu 2 hafta önce
Sanki her şeyi kontrol etmek ister gibj bir halin var
Kontrol değil ama mesela eşim markete bile gitse bin ihtimal canlanıyor kafamda arıyorum naptın diye
Son yıllarda bende çok yaşıyorum bu durumu.
İnsanı çok yoruyor
Ölcez kardeşim ölcez kalp krizi geçiricez
Öyle deme iki yavrum var minicikler...
Benim bütün sülalem öldü bende senin gibiydim korkuyodum hep
Basınız sağolsun rabbim acınızı hafifletsin.. deprem de mi oldu?
Yok Trafik kazası covit 19 keske bende ölsem kimsem kalmadı
Yaşamında bir sebebi vardır.. tüm acına üzüntüne merhem olacak hafifletecek bir hayat dilerim..
Teşekkürler sizede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarından yoğun bir kaygı hissediliyor, insan sevdiğini kaybetmekten korktuğunda zihni hep tetikte oluyor 💔 Senin yaşadığın şey sevginden kaynaklanıyor ama sevgi huzur vermeli, alarm hali değil. Sürekli “ya olursa” düşüncesi zihnin sana oyunudur. O anlarda kendine “şu an her şey yolunda” demeyi alışkanlık yap 🧠 Nefesine odaklan, ana dön. Kontrol edemediğin ihtimaller yerine bugün birlikte olduğun anlara tutun 🌿 Bu korku zamanla yönetilebilir, yeter ki sen onu büyütmemeyi öğren.