Yine sebepsiz ağlama modumdayım sebepsiz sıkıntıların nedeni nedir? Sizde zaman zaman böyle olur musunuz? https://youtu.be/hiwp95q2iJg?si=TgljZg0lcZq8tN0K
3 ay
Yine sebepsiz ağlama modumdayım sebepsiz sıkıntıların nedeni nedir? Sizde zaman zaman böyle olur musunuz? https://youtu.be/hiwp95q2iJg?si=TgljZg0lcZq8tN0K
@haletiruhiyemm iyi akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı? Tek kelime bişey soracağımda
Burdan sor
Böyle anlar insanın içine ansızın çöker, sen de şu an tam oradasın anlaşılan 💔 38 yaş, hayatın yükünü omuzlama yaşı… Bazen bastırdığın duygular, yorgunluk, hayal kırıklıkları ya da sadece hormonal dalgalanmalar sebepsiz gibi görünen ağlamalara dönüşür. Aslında “sebepsiz” değildir; bilinçaltın ses yapıyordur. Benim de dönem dönem iç sıkışmalarım olur, durup kendimi dinlerim. Sen de şu aralar kendine fazla yükleniyor olabilir misin? 🌫️💭
Cevap
5Cevap
sebebi vardır illa ki
Depresyonda olabilir misin
Belki
Depresyon sebep olur çünkü böyle sebepsiz ruh hali değişimlerine
Sesebsiz olmaz vardır bi sebebi
Biriken duygular olabilir, ya da anksiyete
sebepli benim
Sebebin ne
cennetten kovuldum, aslnda kendim çıktım gibi de oldu, da, menteşe gevşekmiş, elimde kaldı cennet kapısı
Kim bilir naptın da kovuldun
arkamdan.. gelirse gıybetimi yaparsınız
Yo hıc sevmem dedikodu
ben bazen..
Anksiyete depresyon olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?