Bazen nedensizce ağlama isteğiniz geliyor mu?

alinti
alinti

iyi geceleeer. ortada hicbir sey yokken bana gelen aglama perileri nedir boyle ya? sanirim insan hic takilmadigini dusundugu seylerle de doluyo ve bi yerde kafa bunu kaldirmak istemiyo depresyonsal durumlar yasaniyor. tabi bu tezimde emin degilim ama iste bu tarz bir seyler olmali yoksa durup dururken gelen aglama ve ardindan inanilmaz rahatlama hissi normal olamaz. belki de bayadir aglamayinca oluyodur 🥹💕🧚🏻✨🤍

Güncellemeler
11 ay
size bi sarki oneriyim de dinleyin daha cok aglayasiniz gelir
kenan dogulu-ara beni lutfen 😭😭
Bazen nedensizce ağlama isteğiniz geliyor mu?
Cevapla