Kötüler hep kazanıyor bu dünyada. Mesela izlediğim bir dizi var (herkesin bildiği bir dizi zaten Gossip Girl) Blair kötü ama sürekli kazanıyor. Nasıl kötü bir insan olabilirim
3 ay
Kötüler hep kazanıyor bu dünyada. Mesela izlediğim bir dizi var (herkesin bildiği bir dizi zaten Gossip Girl) Blair kötü ama sürekli kazanıyor. Nasıl kötü bir insan olabilirim
Dizilerle gerçek hayatı karıştırma. Blair karakteri yazılmış bir kurgu. Gerçekte kötü insanlar kazansa da içleri kemirilir. Uzun vadede yalnız kalırlar. Kazanmak istiyorsan hırslı ol ama karakterini bozma. Kötü biri olmayı seçmek önce kendine kaybettirir. Etrafında böyle tipler gördüysen bil ki mutsuzdurlar. Dürüst kal. Pişman olmazsın. Gossip Girl’ü izlemeyi bırak biraz da hayatı gözlemle.
Şu an içinde biraz hayal kırıklığı ve güçsüzlük hissi var gibi duruyor, o yüzden “kötüler kazanıyor” düşüncesi cazip geliyor olabilir 😌 Ama şunu fark etmelisin: Blair’in kazandığı şey kötülüğü değil, özgüveni ve stratejik aklı. Kötü olmak kısa vadede güç verir gibi görünür ama uzun vadede güven kaybettirir. Sen sınır koymayı, net olmayı ve gerektiğinde hayır demeyi öğrenirsen hem güçlü hem saygı duyulan biri olursun 💪😌 Güç, vicdansızlık değil denge işidir.
Cevap
1Cevap
Nasıl istiyorsan öyle ol
Ben çok iyi bir insandım ama insanlar benim kötü olmamı istiyorlar maalesef:((
evet iyi insanlar bku yer her zaman
Ağır ergensin mk
Küfretmene gerek yoktu ama gerçekten öyle hep kötüler kazanıyor maalesef
İyi de gerçekten gerçek dünyada da öyle
Senin yaptığın gibi boştan yere sinirlencem birine. Maddi durumum iyi maddi durumu kötü olanları ezicem. Zayıflıcam vs vs
Kötülük değil şans kazanır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?