Kişilik & Karakter Kötü insanların içinde daha fazla iyi bir insan olarak duramıyorum? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Çünkü hep kötüler tutuluyor mecburen kötü biri olasım geliyor ama vicdanıma yediremiyorum sizce ne yapmalıyım? Güncellemeler+1 yıl Tavsiyeleriniz önemli Kötü insanların içinde daha fazla iyi bir insan olarak duramıyorum? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Bence sabret 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben de çok fazla iyi bir insan olduğumu düşünüyorum. Yani ölümü beklemekten başka çare yok 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence sabret
Ben de çok fazla iyi bir insan olduğumu düşünüyorum. Yani ölümü beklemekten başka çare yok