Kızlar neden hep en iyisini seçerler para, tip ve boy-kilo oranı en iyisi olan genetik olarak en tercih edilen neden hoş gelir?

Yani bir ortamda ne kadar gözlemleseniz de genelde hep en iyi seçenek kabul edilir değil mi? Benim gibi ortalama tipi olan düşük gelirli kişiler hep arka planda kalan iğrenç ve mide bulandırıcı insan oldular ama neden en iyisi seçilir ve seçen kişi sadece kız olduğu için seçmesi bile saçmalık

Kızlar neden hep en iyisini seçerler para, tip ve boy-kilo oranı en iyisi olan genetik olarak en tercih edilen neden hoş gelir?
Cevapla